Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: liekecc
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 13, 2011 om 23:56Leveringsprobleem Mammoet WonenHallo,
Wij overwegen aangifte te doen, noem maar op voor bedrog, misleiding en diefstal.. Niet dat het iets op zal leveren, maar het lucht voor ons ook wat op en het is wel mooi voor dossiervorming.
Daarnaast zullen wij een incassobureau inschakelen en wanneer nodig een gerechtsdeurwaarder. Want ik zal niet rusten voordat die €1.200 terug is.. -
Jul 26, 2011 om 15:21Leveringsprobleem Mammoet WonenHallo allemaal,
Wij zitten in hetzelfde schuitje. Wij gaan samenwonen, hebben een mooi huis gekocht en wilde daar mooie meubels in. Dankzij mammoet zitten wij straks eerst op een oude tweedehands bank en een tuinstel!! Begin december vorig jaar hebben wij besteld, en ook in augustus kunnen ze nog niet leveren... Wij hebben zaterdag de koopovereenkomst ontbonden en hebben ergens anders nieuwe besteld, maar dat duurt zeker weer 10 weken voordat die er zijn.
Wij hebben kort wat navraag gedaan. Alle meubels die wij hadden besteld waren van 1 leverancier. Dus eethoek met stoelen, banken, tafels en kasten. Een belgische leverancier Recor.[edit redactie]. Wij vermoeden dat de liquiditeit van deze winkel zo slecht is dat de leverancier niet meer levert. Dan kun je wachten op je meubels tot je een ons weegt.
Tip voor anderen die ook al maanden op hun meubels passen. Ontbind onmiddelijk die koopovereenkomst. Kijk op de site van de leverancier (www.recor.be / www.belform.be) wat voor benaming zij gebruiken voor de meubels. Zoek daarna op google naar andere winkels die deze meubels verkopen en koop ze ergens anders!!!!!! -
Jul 25, 2011 om 16:25Leveringsprobleem Mammoet Wonen@anoniem80
Op verschillende manieren hebben we het schriftelijk kenbaar gemaakt.
Eerst hebben wij de mail verstuurd (die overigens nog steeds bevestigd dient te worden).
Ik heb persoonlijk de brief gebracht bij het Hoogland Filiaal in Mijdrecht.
En ik heb het ook nog eens aangetekend verstuurd.
Gewoon een simpel briefje waarin ik meedeel dat zij een redelijk termijn voor nakoming ruimschoots zijn overschreden en dat ik daarom de overeenkomst ontbind. En ze sommeer om binnen 3 dagen onze aanbetaling terug te storten. Zo niet draaien ze op voor alle kosten die wij hebben gemaakt en|of gaan maken.