Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lijbrandt_web
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 2, 2013 om 09:42Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit!Beste meneer Achten,
Wat vervelend om te lezen dat het abonnement niet voldoet aan uw verwachtingen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U geeft aan dat u van het HD pakket en interactieve TV af wilt, wij willen graag uitzoeken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.
Kun u ons via webcare@lijbrandt.nl uw adresgegevens sturen ?
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
Ruben Smith
Webcare Lijbrandt -
Mar 25, 2013 om 09:28Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit!Beste meneer Posthuma,
Wij vinden het jammer dat u veel problemen bij ons heeft gehad. Wij hebben u eerder een inhoudelijke reactie gegeven op uw klacht. Wij gaan er vanuit dat de klacht zo is afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft gehad, dat is niet onze bedoeling geweest.
Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare -
Feb 27, 2013 om 08:57Lijbrandt opleverdatum onbekend, opzeggen niet mogelijk?Beste 330,
Wat vervelend om te lezen dat uw contact met onze klantenservice niet vlekkeloos is verlopen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij zoeken graag uit wat de huidige planning is voor uw adres, hier hebben wij uw adresgegevens voor nodig.
Wij vragen u uw adresgegevens te sturen naar webcare@lijbrandt.nl.
Met vriendelijke groet,
Ruben Smith
Webcare Lijbrandt -
Feb 25, 2013 om 10:18Lijbrandt, nog zo een hufterbedrijf!Beste meneer, mevrouw Vreriks,
Wij zoeken graag voor u uit wat er precies gebeurd is, hiervoor hebben wij uw adresgegevens nodig.
Kunt u ons via webcare@lijbrandt.nl uw adresgegevens + eventuele toelichting sturen?
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Ruben Smith
Webcare Lijbrandt