Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: line
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 18, 2015 om 11:45Klacht vakantieveilingen / hotelpasWhoop whoop jongens, het is gelukt!!
Beste mevrouw ###,
Vanuit de media heeft u in de afgelopen weken wellicht vernomen van de ontwikkelingen rondom onze hotelpassen en kaarten. De wijze waarop wij onze producten hebben aangeboden blijkt niet geheel in overeenstemming te zijn met de toepasselijke regelgeving. Ook hebben wij de nodige technische problemen gehad, waardoor onze website onbereikbaar is (geweest) en waardoor ten onrechte aanmaningen zijn verstuurd.
Wij bieden alle betrokkenen onze oprechte excuses aan voor deze situatie.
Wel hebben wij een aantal maatregelen genomen om ons vanaf nu aan de regelgeving te houden en u als klant op correcte wijze te informeren:
- we zullen geen betalingen meer vorderen voor verlenging van de Hotelpas. Als u een rekening of aanmaning van ons heeft ontvangen dan hoeft u deze niet te betalen. Uw pas wordt automatisch stopgezet;
- indien u wel heeft betaald én uw verlenging nu nog doorloopt, dan informeren we u dat u de verl! enging elk moment stop kunt zetten. U kunt dit doen via klantenservice@hotelpas.com.
We willen deze nare periode achter ons laten en ons richten op onze kwaliteit: het aanbieden van ongekende kortingen op hotelovernachtingen. We zijn daarom bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten waarmee we u nog beter van dienst kunnen zijn.
Tot slot willen we al onze klanten danken voor het in ons gestelde vertrouwen. We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Worldwide Hotelgroup BV -
Sep 8, 2015 om 09:54Klacht vakantieveilingen / hotelpas
-
Sep 8, 2015 om 09:53Klacht vakantieveilingen / hotelpas
-
Sep 7, 2015 om 14:45Klacht vakantieveilingen / hotelpasIk krijg een griezelige betalingsherinnering.Mijn vriend zegt, betaal nou maar gewoon, ben je er af (geen kopzorgen). Maar ik gun het ze gewoon niet.
Wat moet je hier nou mee he... Maar uiteindelijk zul je wel geen incassobureau achter je aan krijgen toch? Alleen dreiging? Of zjin er ook mensen met die ervaring? Want dan wordt het wel vervelend!!
Heeft u inmiddels betaald? Gelieve deze herinnering dan als niet verzonden beschouwen. Uw
betaling wordt nog in onze administratie verwerkt.
Geachte hr/mv mevrouw ACHTERNAAM,
Ondanks eerder verzoek hebben we uw maandbetaling van 24,92 euro betreffende de verlenging van uw Jaarkaart nog niet ontvangen. Over 5 dagen heeft u 2 maanden betalingsachterstand en dient u dan 49,84 euro te voldoen.
Wellicht is het u niet duidelijk waarom uw lidmaatschap is verlengd en heeft u inmiddels per mail gereageerd. Lees dan onderstaande informatie:
- U heeft een kaart met een abonnement wat dient te worden opgezegd.
- U heeft bij activatie gekozen voor de kaart met een doorlopend abonnement. Voordat u deze bestelling kon uitvoeren bent u uitvoerig geïnformeerd over de hierbij horende voorwaarden. Hiermee bent u akkoord gegaan. Hierdoor vervielen de voorwaarden van het oorspronkelijk aangeschafte product welk wellicht niet hoefde te worden opgezegd. Wij hebben geen (tijdige) opzegging van u ontvangen.
Reeds overgeboekte betalingen worden niet teruggestort vanwege bovenvermelde redenen.
Wij verzoeken u om per omgaande de betaling van het verschuldigde bedrag van 24,92 euro te voldoen. Indien wij uw betaling niet tijdig ontvangen zullen we de vordering overdragen aan ons Incassobureau en Gerechtsdeurwaarder Van Lith te Eindhoven. De 'buitengerechtelijke incassokosten van 40 euro conform de wet maximering incassokosten, art. 6:96 lid 5 BW' komen dan ook voor uw rekening. Bovendien wordt aanspraak gemaakt op de wettelijke rente vanaf de datum dat u in verzuim bent. -
Sep 1, 2015 om 15:54Klacht vakantieveilingen / hotelpas@ Dolmatus
Als ik op de link in de mail met bevestiging van zogenaamde verlenging klikte, dan kwam ik op mijn 'account'. Daar is overigens niets van een klantnummer o.i.d. te vinden (daar vragen ze wel naar als je mailt naar de klantenservice, dus hebben ze weer slim gedaan).
Op mijn 'account' op de hotelpas website kan ik links op een button 'opzeggen' klikken. Daar staat ook die tekst bij over de openstaande €24,92 en het advies dit z.s.m. te betalen om incasso te voorkomen.
Als je niet betaald binnen -termij, weet ik even niet-, dan verdubbel de kosten al. Ik zit dus te overwegen om het wel te betalen. Maar ik zit ontzettend krap bij kas, net baan verloren omdat ze geen onbepaalde tijd contracten geven, dus hier zit ik echt niet op te wachten!
Waarschijnlijk hebben ze net weer een mailingronde gedaan, het al langer dan een jaar geleden is dat mijn zogenaamde 'jaar abonnement' afgelopen is, en Robin.dev. ook net een mail heeft gekregen. -
Sep 1, 2015 om 11:31Klacht vakantieveilingen / hotelpasIk doe ook mee!!
Op 4-2-2014 via vakantieveilingen gekocht.
Op 30-8-2015 ineens voor een jaar verlengd, of ik alvast even €24,92 wil aftikken. Ze doen wel aan angstmarketing:
U heeft uw opzegging nog niet betaald
U dient nog een bedrag van € 24,92 te betalen
U heeft opgezegd op 01-09-2015
Voorkom incasso kosten, betaal uw openstaande bedragen!
Ik heb al gemaild, maar grappig genoeg krijg ik dan een mail terug dat ik moet reageren met klantgegevens etc., Die ik niet heb, in geen enkele mail en ook niet als ik inlog op die website van hun. Haha. Slecht.
Bizar gewoon. Echt een in-en-in-gemeen persoon die erachter zit. Vraag me af wie er achter zit en of hij lekker slaapt 's nachts. Zal wel vol van zichzelf zitten. Narcist. Vast te weinig liefde gekregen van zijn moeder vroeger. Ik kan nog wel even doorgaan :-)