Antwoorden gegeven door: liset01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 11, 2005 om 19:56Wie heeft negatieve ervaringen bij Telfort simspwapBovenstaande voor Rob trouwens!
-
May 11, 2005 om 19:55Wie heeft negatieve ervaringen bij Telfort simspwap
Die zgn "verlenging" op wat voor manier heeft u deze doorgevoerd?! GSM web? Telfort.nl?
Want bij een verlenging krijgt iemand nl nooit een nieuwe simkaart. enkel een nieuw toestel! Dus waar het verdacht veel op lijkt is dat u gewoon een nieuw abonnement heeft afgesloten! En daarnaast uw "oude" abonnement niet is opgezegt en u aan 2 abonnementen vast zit!
-
May 11, 2005 om 19:21reeds gebruikte prepaid-kaart...
-
May 11, 2005 om 19:20reeds gebruikte prepaid-kaart
Hallo,
ik heb 1,5 jaar op de Telfort Klantenservice gewerkt en dit komt ZO vaak voor. De Edah verwijst met 100% zekerheid onterecht naar Telfort (gebeurt bij elke supermarkt trouwens). Wanneer het een reeds gebruikte opwaardeerkaart betreft heeft de Edah een nummer van Telfort (geen Klantenservice), waar ze naartoe bellen, serienummer en opwaardeercode doorgeven en dan kan de Edah via hun eigen Retail Support Desk het bedrag van de opwaardeerkaart terugvorderen en u een nieuwe opwaardeerkaart of uw geld terug geven! Maar inderdaad verwijst de Edah 9 van de 10 x door naar de Telfort Klantenservice!
Mocht u het echt niet meer zien zitten kunt u ook nog een kopie van de opwaardeerkaart met begeleidende brief/klacht opsturen naar:
Telfort B.V., t.a.v. C.R. (Customer Relations), Antwoordnummer 574, 1100 VD Amsterdam
M.v.g. Liset