Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lisettevisscher
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 23, 2012 om 12:24Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionIk ben opgelucht te horen dat ik niet het enige slachtoffer ben. BelCompany stuurt een rekening van € 600,- voor vochtschade. Ongelofelijk!!
Op 26-11-2011 heb ik een vodafone abonnement afgesloten bij BelCompany, krijg allerlei leuke kortingen en een gratis accessoire! Helemaal blij was ik toen.
Nadat ik het toestel had aangedaan en geïnstalleerd naar mijn idee kreeg mijn toestel geen verbinding. Verder niets bijzonders aan de hand, het toestel vertoonde verder geen bijzonderheden. Omdat ik niet meer kon bellen en gebeld worden, dacht ik dat ik misschien iets van de instellingen had veranderd waardoor geen verbinding meer mogelijk zou kunnen zijn. Dus ben ik die dag (27-11-11 op zondag, het was koopzondag) teug gegaan naar de BelCompany om dit te laten zien. De medewerkers van BelCompany wisten niet waaraan het kon liggen, uiteindelijk heb ik een nieuwe telefoon mee gekregen (de oude telefoon had ik dus maar 1 dag in mijn bezit).
Goed geregeld dacht ik, totdat ik afgelopen week een rekening kreeg van BelCompany dat ze vochtschade hebben ontdekt bij mijn Samsung Galaxy S2 en dat alle kosten (het toestel is blijkbaar niet meer te maken) voor mijn rekening komen, € 600,- moet ik maar liefst betalen!
Ik kan dit ook niet meer verhalen op de verzekeraar (Bel Garant) omdat OP DIT MOMENT dat toestel niet meer verzekerd is!!!! Het moet niet gekker worden. Ik heb de telefoon 1 dag in mijn bezit en draag een keurig een hoesje (ik kreeg immers gratis een accessoire erbij) hoezo vochtschade! Dit is onmogelijk! Ik voel me ontzettend opgelicht.
Ik ben niet verantwoordelijk voor deze vochtschade! Als ze het toestel eerst hadden na laten kijken alvorens mij een nieuwe mee te geven, dan had ik tenminste nog aanspraak kunnen doen op mijn verzekering! NU sta ik nergens! Ik ga vanmiddag met dit verhaal naar BelCompany toe om te kijken wat ze hierop te zeggen hebben!!!! Aan de telefoon kom je niet verder dan: helaas kunnen wij niets voor u doen. Lekker makkelijk!!!! Ik hou jullie op de hoogte.
Lisette Visscher