Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lisz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 8, 2005 om 01:22ADSL Family WanadooHoi, Ik ben ook gedupeerde van Wanadoo. Op 19/9 is mijn huidige Wanadoo adsl verbinding eraf gehaald. Ik ben al 1.5 jaar Wanadoo klant. Ik had mij aangemeld voor family en telefonie. Kreeg van Wanadoo te horen op het moment dat ik belde om aan te geven dat de verbinding niet is gerealiseerd dat telefonie helemaal niet was aangevraagd, waarom had ik dan van hun een livebox gekregen?? Ik had immers een modem wat ook geschikt is voor family. Nu na 4 x Wanadoo te hebben gebeld zit ik nog steeds zonder internet. Wanadoo geeft aan dat 1 van hun beste monteurs er mee bezig is. Dus met andere woorden. De rest van de monteurs hebben er blijkbaar geen kaas van gegeten en zijn een stelletje sukkels en dan zouden er een paar rondlopen die hun vak wel verstaan?? Erg vreemd allemaal. Zelf restitutie geven ze niet, hier moet je eerst om vragen en kan je pas krijgen als er echt daadwerkelijk verbinding is. Vorig jaar heb ik vanaf het begin van mijn aanvraag tot mijn verbinding 4 maanden moeten wachten en nu laten ze mij als hun eigen klant weer zitten. Ik hoorde dat 7 % van de family/telefonie klanten met hetzelfde probleem zit. Erg belachelijk. Ongelofelijk dat ene mevrouw Linda van Beest nog durft te beweren dat je al aansluiting zou moeten hebben in de brief. Frusterende van dit alles is dat als je naar de helpdesk belt dat je als je een keuze moet maken dat je dan te horen krijgt dat je verbinding al reeds opgeleverd is...STELLETJE Lozers. Zoveel geld wat ze er voor ontvangen en dan zulke fouten maken. Echt ongeloofelijk.