Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lm2014
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 5, 2014 om 10:19problemen met ProassistUw case is vrij helder.
De verzekering heeft uw schade goedgekeurd (anders zouden zij immers uw telefoon niet op komen halen) en dient er conform de Algemene Voorwaarden voor te zorgen dat dat uw toestel volledig hersteld wordt of wordt vervangen door een nieuw toestel.
Los van eventuele cosmetische schade moet het toestel na terugkomst van ProAssist in ieder geval gewoon werken. Als het toestel niet werkt dan moet u ProAssist haar werk opnieuw laten doen, waarbij u er zorg voor moet dragen dat u niet weer eigen risico betaald. Het internet staat vol verhalen van ProAssist klanten die in een paar maanden tijd meerdere keren eigen risico betalen. Dat is een mooie bron van inkomsten voor ze.
Als er op de bon door de chauffeur geen opmerking is gemaakt over zichtbare schade aan het toestel dan heeft u ook daar een sterk punt.
Probleem is alleen dat het ProAssist niet meer gevoelig lijkt voor imago schade als je moet afgaan op de tsunami van negatieve publiciteit op het internet en er is niemand meer die haar tot de orde roept. T-Mobile heeft haar handen er van af getrokken en de consumenten programma's doen ook al geen moeite meer om de wantoestanden nog maar eens aan de kaak te stellen.
Dit laatste is in het verleden wel de snelste weg naar een oplossing gebleken. Ik heb zelf ooit een probleem via een consumenten programma gestuurd en toen kon er ineens wel snel een oplossing worden bedacht. Anders rest je niets dan toch de rechtsbijstand in te schakelen
Succes