Antwoorden gegeven door: locd
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 18, 2007 om 17:27help draadloos internet
Dat ziet er dan niet best uit. Je kunt een rechterklik uitvoeren op het WIFI-iccoontje en de beschikbare netwerken opvragen van andere WIFI-apparatuur in je buurt. Zijn deze aanwezig ?
Welk type Level1 router heb je ? En welk merk en type is die van de PC ?
Maak je gebruik van Windows Vista stuurprogramma of die van van fabrikant ? Kun je deze dan wijzigen / opnieuw instellen om na te gaan of het wellicht aan de software ligt ? Je zou eventueel een ander WIFI channel kunnen selecteren in de eigenschappen van de WIFI apparatuur; wie weet wordt juist dat kanaal gebruikt door iemand anders in jouw buurt.
Als werkelijk geen opties meer zijn, kun je op de site http://global.level1.com/index.php nagaan of de firmware versie juist is. Indien juist, dan kun je mbv de manuals de Level1 router opnieuw installeren. Als dat dan niet helpt, kun je aan de hand van formulier een incident bij de fabrikant indienen.
Groeten
-
Oct 18, 2007 om 16:41help draadloos internet
Hi Jasperwis,
Een paar vragen:
Wanneer je de router uit/aan zet, komt de WIFI-verbinding tot stand ?
Zo nee, maak je gebruik van een USB WIFI-ontvanger ? Wat gbeurt er als de USB WIFI-ontvanger omwisselt met een ander PC of laptop ?
-
Sep 30, 2007 om 04:49Outlook Express en Explorer
Dag Laurina2 en overigen,
Heeft u al een command prompt (cmd) geopend en "chkdsk c: /f" al verricht ? De PC zal opnieuw starten en een uitgebreide check op de harde schijf uitvoeren. Mocht dit niet helpen:
Aangezien de problemen alsmaar aanhouden, is het verstandig om de harde schijf te formatteren en Windows opnieuw te installeren zodat u kunt beginnen met een frisse start. Voordat u daadwerkelijk besluit om tot deze handeling over te gaan, ga dan na of de inventaris voldaan is:
- Installatie CD's met bijbehorende driver CD's
- Backup van bestanden, favorieten (vergeet het mailbestand niet waar alle mailcorrespondenties in staan)
- Inventaris van alle belangrijke programma's die na de frisse installatie opnieuw geinstalleerd worden
Succes!
-
Sep 30, 2007 om 04:12HELP! Hoe kom je zo snel mogelijk van @home af?
Dag Katriens,
U kunt inderdaad de lange (juridsiche) weg kiezen of voor de korte (technische) weg voor de oplossing. Wellicht kan het incident snel aan licht worden gebracht dmv onderstaande:
Kunt u aangeven of uw collega gebruikt maakt van kabel- of DSL-verbinding ? Het probleem dat u aangeeft, lijkt verdacht op een DSL-probleem. Mocht het een DSL-verbinding zijn, laat uw collega vragen aan @Home wie de breedbandprovider is, nl KPN / Versatel of bbned. Misschien dat u adhv de installatie-doos kunt zien wie dat is. Ik snap niet zo goed waarom @Home het modem nog niet heeft vervangen heeft aangezien uw collega te kampen heeft onwenselijke problemen.
Ik verneem graag van u,
Grz