Antwoorden gegeven door: loenatik35
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 8, 2008 om 19:59kpn
Er is wel een adres waar je met je klacht heen kunt ,maar ook dit zal niet helpen want dit heb ik ook al gedaan en ze hebben me zelfs erover teruggebeld met de mededeling dat het allemaal goed komt maar dit is ook al weer een week of 5 geleden en alles is nog steeds bij 't oude.Het adres heb ik helaas niet meer,maar iemand bij KPN heeft mij dit adres gegeven.
Groet Debora
-
Aug 8, 2008 om 18:18kpn
Hallo,
Ik heb eigenlijk min of meer hetzelfde probleem,ik probeer mijn abonnement op interactieve tv te annuleren ,maar na "tig" keer al gebeld te hebben en zelfs al een schriftelijke klacht te hebben ingediend wil dit nog steeds niet lukken,dit gaat al zo sinds juni,en wordt er ook radeloos van want dit kost je geld voor het telefoneren en de kosten van het abonnement blijven ook maar doorlopen.Ik hoop dt er iemand is die ons een goed advies kan geven wat te doen.
Groeten Debora