Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: loonster161
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 6, 2005 om 14:03k750i
Is er tegen jou bij de verkoop verteld dat er geen nederlands op zit?? Zover ik weet moeten ze dat bij de verkoop vermelden, hebben ze dit niet gedaan zou ik terug naar naar de shop en een toestel eissen dat het wel heeft!!. Je kan het vast en zeker wel downloaden, of bij een sonu ericsson service point langs gaan, zie kunnen je ook vast wel helpen. Op de site van sony ericsson vindt je de adressen. Maar ik zou eerst naar de winkel terug gaan.
succes
-
Sep 6, 2005 om 13:50gsmnummerHet probleem zit hem denk ik in het feit dat de belco jou aanvraag voor nummerbehoud niet goed of niet heeft doorgegeven aan Telfort. Of dat hebben ze wel gedaan, maar TElfort is het kwijt of niet ontvangen. Ik weet niet of je copie van het nummerbehoud aanvraag formulier hebt gekregen. Ik zou me anders wenden tot het hoofdkantoor van Belco of de klachten lijn. Zei kunnen vast wel uitzoeken waar de fout zit. Als blijkt dat de belco het nooit heeft aangevraagd zal belco het moeten oplossen en/of oplossing komen. Blijkt dat Belco het wel heeft aangevraagd dan kan je je tot TElfort wenden, maar het zou service zijn van Belco als zei dit voor je konden doen