Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lsande
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 3, 2012 om 15:32Hoge rekening onbekend dataverbruik Vodafone@ sonjaatje: ik check ook regelmatig mijn verbruik, zeker 1 x in de week. Zo ook een aantal dagen voordat Vodafone mij heeft afgesloten ivm het hoge dataverbruik.
@tijger1: zodra ik thuis ben, gebruik ik altijd WiFi. Met name ook om nieuwe software/updates te downloaden dus mijns inziens verklaart dat de 8,1 mb ontvangen data. Ik heb vanochtend met een medewerker van Vodafone gesproken die mij vertelde dat 100 mb buiten de bundel €7,50 kost bij mijn abbonement. Voor € 271 krijg je dus ruim 3600 mb. -
Dec 3, 2012 om 13:24Hoge rekening onbekend dataverbruik VodafoneBeste janjaap,
Ik heb naar aanleiding van het bericht van Vodafone Web Care contact gehad met Vodafone. Mijn rekening moet nog volgen half december. Naar aanleiding daarvan neemt Vodafone contact met mij op om een passende oplossing te vinden. Wordt vervolgd dus.
Ik heb zojuist moeten bellen naar de Klantenservice (telkens à € 0,45 per gesprek) om mijn mobiele data opnieuw te laten activeren aangezien we nu weer in december zitten. Daar kreeg ik de tip om een gratis Blox te activeren waarbij buiten de bundel internetten €2,50 kost per 100 mb in plaats van €7,50 per 100 mb. Misschien ook handig voor je broertje? -
Nov 26, 2012 om 12:59Hoge rekening onbekend dataverbruik VodafoneBeste Freya,
Bedankt voor je antwoord.
Ik had zelf ook al gerekend met dataverbruik, maar ik zit thuis altijd op WiFi. Kun je via WiFi ook geen data ontvangen? Nieuwe software download ik namelijk altijd via WiFi. Ik was er van uit gegaan dat het verschil daar vandaan komt.
Voor zover ik weet had ik niets open staan, dat maakt dat ik juist graag een specificatie zou willen hebben. Mocht het inderdaad zo zijn dat er nog een continue streamende app open stond, dan zou dat inderdaad een verklaring kunnen zijn..
Vriendelijke groet,
Lsande