Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lucsmits
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 16, 2011 om 11:14Samsung Smartpack actie - Voorwaardenop 7 juli heb ik een samsung 3d tv gekocht. Bij deze tv was een actie, om 2 3d brillen te krijgen. Na alles te hebben ingevuld kwam ik er acher dat ik geen aankoopbon had (toestel aangeschaft via wehkamp). Ik heb dit gemeld en kreeg te horen, via de mail dat een afleveringsbon ook voldoende was. Na enige tijd kreeg ik een brief, daarin vertelde men mij dat de aanvraag niet in behandeling kon worden genomen wegens het ontbreken van de aankoopbon. Ik heb diverse mails verzonden met de verwijzing naar de afleveringbon. Hierop heb ik helaas nooit een antwoord ontvangen. Vervolgens heb ik vier maal de Samsung klantenservice gebeld en vier keer is mij toegezegd, dat het alsnog in orde zou komen. ook hier wederom niets meer van vernomen. Vervolgens als laatste, zes weken geleden via mail mijn vraag en klacht aan Samsung doorgemail (met bijlage) en u snapt het al, nog steeds niets vernomen.