Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: luprisaf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 25, 2014 om 11:48Title: Vodafone. Oplichting, leugens en een ongekend hoog telefoon rekening aan dataverkeer[quote=ducoz schreef op zondag 20 apr 2014, 14:14]Daarbij moet ik ook nog vermelden dat ik niet eens weet hoe en waaraan ik zoveel internet zou kunnen gebruiken, maar ook daar wouden zij mij niks aan vertellen. Mond dicht en betalen.
Ik heb nu hetzelfde "gebakkelei" over mijn dataverbruik in het buitenland! Hele arrogante houding van de klantenservice!! Van tevoren was mij gezegd dat ik een sms zou krijgen bij 100% verbruik en dat ik geen extra kosten zou hebben. Nu blijkt dat ze eerst per MB gaan rekenen en pas dan de sms versturen! Dus als je na de sms van 100% je toestel in de vliegtuigstand zet ben je al te laat. Belachelijk, toch? Ik heb door deze truc van Vodafone ruim €60 betaald in plaats van €32. -
Aug 25, 2014 om 11:43Telecomproviders en fouten in datavebruikDie apps die ik had werkten niet. Ik heb alleen Facebook, Wordfeud en Whatsapp gebruikt en een enkele keer iets op internet opgezocht. Ik weet ook wel dat filmpjes MB vreters zijn. Daarom staat automatisch afspelen in Facebook ook uit.
Ik vind het gewoon niet kloppen dat ik éérst €4 moet betalen en pas twintig minuten later de sms krijg dat ik 100% heb verbruikt. In hun voorwaarden staat dat je een sms krijgt bij 80% en 100%. Ná het behalen van de daglimiet ga je per MB betalen. Ik ga er dan als klant van uit dat dat ná de sms van 100% is. Op deze manier ben je altijd te laat!! Je krijgt de sms dus niet bij 100% maar bij 130%. -
Aug 10, 2014 om 23:21Telecomproviders en fouten in datavebruikIk heb ook problemen met de alles in 1 reisbundel. Volgens Vodafone hebben zij op tijd de sms 100% gewoon netjes verstuurd. Op een dag heb ik die sms helemaal niet ontvangen, en de andere dagen maken ze het heel bont.
Als ik kijk naar mijn rekening en de details van mijn ontvangen smsjes valt me namelijk iets heel vreemds op. Ik heb bijvoorbeeld op een bepaalde dag om 22:17 volgens Vodafone voor €4 (ex BTW) buiten de bundel verbruikt. Maar nu komt het, de sms van 100% verbruik heb ik pas daarna ontvangen!! En zo is het (goh wat toevallig) op meerdere dagen gegaan, waardoor mijn rekening ruim €30 te hoog is. Vodafone verschuilt zich achter het feit dat zij het op tijd hebben verstuurd en niet verantwoordelijk zijn voor het te laat ontvangen....
Ik wil wel eens hun lijst zien, hoe laat zij die smsjes verstuurd hebben!