Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lvanveen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 31, 2011 om 19:51Mammoet meubelenLucas, waar heb je precies aangifte van gedaan en werd je serieus genomen?
Ik heb via een mail naar het CBW in Zeist de vraag gesteld of Mammoet wonen en slapen te Woerden op het moment van aankoop, in ons geval 24 april jl., CBW erkend was, hierop heb ik geen bevredigend antwoord teruggekregen zij meldden alleen dat Mammoet nog niet failliet was. Verder heb ik mijn licht opgestoken bij de Consumentenbond en Consu wijzer. Verder ben ik nog niet gekomen. Na heel wat gegoogle ben ik me rot geschrokken, het probleem met Mammoet speelt al jaren, Kassa heeft in Sept. 2009 al een item hierover in de uitzending gehad.
Balen, ik dacht dat ik een kritische consument was maar ben er toch ingetuind.
Benieuwd hoeveel "slachtoffers" er zijn want dan is het zeker geen gek idee de koppen bij elkaar te steken. vrgr. Marja -
Aug 22, 2011 om 09:57Mammoet meubelenIn april jl. een eettafel besteld bij Mammoet en € 290,- aanbetaald ( zij wilden de helft aanbetaling maar daar gingen wij niet mee accoord) , levering zou in week 29 plaatsvinden, in week 27 een voicemailbericht ingesproken (!) door medewerker Mammoet: levering in week 31, na week 31 verschillende keren gebeld met klantenservicenummer, standaardriedel: vacantieplanning, leverancier niet bereikbaar enz.,vanaf vorige week is het klantenservicenummer niet meer bereikbaar, afgesloten, naar Woerden gereden en daar mededeling op de deur: wegens omstandigheden gesloten, naar Montfoort, magazijn Meubitrans, leeg en in de verhuur, verder naar Mijdrecht Hoogland en je raadt het al....winkel dicht, ik heb de website in de gaten gehouden maar die is nu ook "uit de lucht", wel nog aangesloten bij CBW? en ingeschreven bij Kamer van Koophandel? ik vraag het me af, is er nog via via iets terug te vorderen of kan de gehele aankoop geannuleerd worden?