Antwoorden gegeven door: lvdrest
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 26, 2005 om 09:32telefoon en internet
Hallo Donja,
Ik kan je mededelen dat ik sinds januari de Wanadoo Livebox heb. Ik ben sinds eind maart EINDELIJK aangesloten. Nu na circa 4 uur bellen met de helpdesk van Wanadoo (hetgeen mij inmiddels inclusief de door Wanadoo geadviseerde aansluiting door CABLE 1 in totaal al op meer dan 200,- euro kwam te staan) ben ik dit probleemgeval volledig zat. Ik heb nog nooit langer dan 1 week ongestoord kunnen internetten, laat staan telefoneren. De kwaliteit van de telefonie is ook bar en boos.
Gisteren, 25 april, heb ik besloten over te stappen op Scarlet want van de ellende heb ik schoon genoeg. (PS probeer maar eens de helpdesk van Wanadoo te bellen 0900 0156 a raison van 0,10 per minuuut), een half uur in de wacht is geen sinecure.
Veel sterkte bij je besluit maar laat het geen Wanadoo (boeboe) zijn.