Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maaikeanna2001
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2012 om 11:38WAT TE DOENOok ik heb sinds kort een abonnement bij Simpel maar toen hij overgezet moest worden gebeurde er niets. De klantenservice krijg je bijna niet te pakken en als ik eindelijk iemand spreek zegt hij iets over technische storing en ja weet ook niet hoe lang dat duurt.... Oja misschien moet ik mijn telefoon aan en uit doen?????Soms doet hij het dan opeens????? PFFFF
Nu wil ik van dit abonnement af en wel zo snel mogelijk en ik wil mijn nummer terug, ik snap werkelijk niet dat als je weet dat er een storing is dat je dan toch het overzetten doorzet. Dan stuur je toch een brief "sorry, het gaat ons nog niet lukken, u moet nog een tijdje bij uw oude provider blijven"??? Of ben ik nu te simpel??????
Ga nu kijken of ik het abonnement kan opzeggen, vast niet....