Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maggy m.
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 19, 2012 om 11:44Klacht Tele2 ik weet het niet meerHet moet toch aan te kaarten zijn via een consumentenorganisatie of een t.v.-programma als Kassa of Radar. Ik weet niet in hoeverre het daar al aan de orde is geweest. Maar als we een brief insturen en daar een oproep laten doen naar klachten zal er beslist iets in gang worden gezet, want er zijn zo veel mensen die hetzelfde ondervinden met tele2. Het lijkt op klantenmisleiding wat Tele2 doet. En ze zijn er zelf ook niet bij gebaat om op zo'n manier door te gaan.
-
Mar 18, 2012 om 21:15Klacht Tele2 ik weet het niet meerHebben jullie al iets besloten over te ondernemen actie? ik doe graag mee. Heb ook slechte ervaringen met tele2 en ze komen elke keer met een nieuwe smoes. Maar ik zit er ook nog bijna een half jaar aan vast voor het contract kan worden opgezegd. Heb gister al een klacht op hun faceboopagina gezet, maar geen reacties en die site wordt ook niet zo vaak bezocht, denk ik, dus heb 'm maar weer verwijderd. Het is inderdaad onvoorstelbaar dat het bedrijf gewoon door kan gaan. En ook de klachten over onterechte telefoonrekeningen... Ik verdenk ze daar bij ons ook van, maar kan dat niet bewijzen.