Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: magib
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 4, 2006 om 18:53kapot zonder te vallenook ik heb een telefoon met abonnement afgesloten voor mn dochter op 18 jan. en op17 feb. had ik ook een scherm wat spontaan gebarsten is ben de volgende dag naar belcompany gegaan en hij is opgestuurd nadat ik getekend had voor de evt. reparatie kosten nadat de mede werker had gezegd dat het lcd scherm er waarschijnlijk te strak was ingezet afgaande op zijn opmerking dat dat het geval was heb ik hem op laten sturen, en nu kreeg ik dus de melding dat mijn telefoon was gerepareerd en een rek. van 183,euro volgens de reparateur kon dus niet dat het lcd scherm er te strak in was gezet, op mijn vraag waardoor het dan wel gebeurd kon zijn zei die dat die te strak in mijn broek had gezeten ,,later las ik op internet bij belcompany site dat er een toestelkwaliteits garantie is dat ik binnen 30dagen mijn toestel om kan ruilen of dat ik daar recht op had was mijn vraag bij de klanten service beantwoord dat ik daar dan om had moeten vragen.het gaat om een ladyphone van samsung.