Antwoorden gegeven door: majientje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 28, 2009 om 12:55Fotoalbum Kruidvat
Toch inderdaad klacht ingediend, onderstaand reactie van Kruidvat;
Wij hebben uw klacht heel serieus genomen en alles besproken met onze filiaalmanager en de andere betrokken medewerkers. Over de inhoud van deze gesprekken doen wij om privacyredenen geen uitspraken. Wel mag u er vanuit gaan dat dit tot verbetering zal leiden.
"hartelijk dank voor uw reactie.
wij hebben contact opgenomen met cewe colors om bij hen na te vragen of uw foto's nog opgeslagen zijn. helaas is dit niet het geval. de foto's worden na het afdrukken vrij snel vernietigd.
om u tegemoet te komen voor het ongemak dat u ervaren hebt, willen wij u een cadeaucard a 15,- euro toesturen. deze kunt u in de loop van deze week verwachten.
wij bieden u nogmaals onze excuses aan."
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.m.vr.gr.
Marina
-
Jul 16, 2009 om 21:11Fotoalbum Kruidvat
Beste Henri,
We hebben al deze discussies gevoerd met de filiaalmanager(ster).
Dan zou ik een klacht in moeten dienen bij het hoofdkantoor denk ik. Maar is het me dat allemaal wel waard vraag ik mezelf dan af.
Heb inmiddels mijn geld terug en recht gehaald.
Wat zou jij doen in mijn positie ?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Marina
-
Jul 11, 2009 om 17:38Fotoalbum Kruidvat
Vanmiddag was het album weer klaar, weer bagger dus (volgens ons hetzelfde boek als de laatste keer). Geld terug was zeker geen optie, we moesten maandag maar terugkomen, dan kon ze het hoofdkantoor bereiken, want de afdrukcentrale had al te kennen gegeven dat ze geen geld teruggaven, dan zouden we maandag zelf maar kontakt op moeten nemen met de afdrukcentrale (???) Maar Kruidvat is mijn leverancier en niet de afdrukcentrale (zoals al eerder gezegd) Mijn man was er dit keer bij en zei het nu echt gewoon zat te zijn, 8 keer terug voor 1 fotoboek en na de eerste keer recht op herstel had de filiaalmanager al gezegd dat we dat geld terug konden krijgen. Nu zei ze ineens dat ze dat dan uit zou gaan zoeken via de afdrukcentrale ???
Uiteindelijk net zo lang blijven staan (16.55 winkel sluit om 17.00 uur) tot ze (zogezegd) de politie had gebeld. Daar wilden wij met liefde op wachten. Ondertussen stond ze te bellen met kennelijk toch een bevoegde persoon (gewoon te bereiken op zaterdag dus)waarvan ze toestemming kreeg om het geld terug te geven.
U heeft gewonnen ! Zei ze (minder) vriendelijk). Dus ik zeg; mooi !
Geld (eindelijk) terug, maar nog geen mooi vakantieboek... da's wel weer jammer.
Gr. Marina