Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: malou_1986
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 31, 2013 om 19:18help vage hoge rekening vodafoneMijn eigen telefoon is trouwens 7 mei kapot gegaan, kreeg 10 mei het leen toestel, in die 4 dagen dat mij toestel stuk was heeft Vodafone geregistreerd dat ik wel data heb verbruikt.
Van 10 op 11 mei heb ik schijnbaar 250 mb verbruikt ( was dus al het leen toestel)
Op 4 juni heb ik mijn eigen telefoon weer terug gekregen en de maand juni ben ik gewoon zoals normaal binnen mijn bundel gebleven.
Dus Vodafone? Hoe verklaar je dit dan? -
Jul 31, 2013 om 16:46help vage hoge rekening vodafoneEn dan krijg ik een mail terug waarin oa staat dat ze me niet tegemoed kunnen komen omdat ik akkoord ben gegaan met een regeling.
Ik had geen andere keus, de kosten die erbij komen kijken als je abonnement geblokkeerd worden zijn ook weer hoog en dan word het grapje alleen maar erger.
Dus om mezelf niet verder in de shit te werken ben ik maar akkoord gegaan.
Ook zeggen ze dat het aan het toestel kan hebben gelegen, maar het was een leentoestel, die hun geregeld hebben, dus maakt het dat dan mijn fout??
Ik voel me zo genept!!! -
Jul 24, 2013 om 23:59help vage hoge rekening vodafoneIk heb de lijst gevonden, en bij de flinke uitschieters weet ik zeker dat ik thuis was en hij dus op wifi stond, de getallen die daar staan zijn ergens vandaan geplukt maar het is niet door mij gebruikt! Hij staat sowieso in de avond nacht en vroeg in de ochtend op wifi, in het weekend ook.
Ik lees me suf over dit onderwerp en ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Zo lees ik ook dat medewerkers van de klantenservice van vodafone mensen met dezelfde klschten aangeraden word op hun telefoon op te sturen om te kijken of er iets opgelost kan worden via reparatie, maar het was een leen toestel dus kan de fout dan daar niet zitten?
Ik hoop echt dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven, en anders ga ik het hogerop zoeken en kijken hoe ik dit aan moet pakken. -
Jul 24, 2013 om 00:39help vage hoge rekening vodafoneDe moed zakt me in de schoenen, hoe kan het dat er zoveel dezelfde klachten zijn en ze kunnen er gewoon mee door gaan...
-
Jul 24, 2013 om 00:37Vodafone Data spookverbruik en torenhoge rekeningDat vraag ik me ook af aangezien ik met het zelfde probleem zit.
-
Dec 29, 2010 om 17:51Huur op maat.Wonen centraal alphen aan den rijn
-
Nov 25, 2010 om 16:56Te laat met bromfietscertificaat omwisselenAuto kan ik echt niet betalen nu, ben net verhuisd dus dat neemt ook de nodige kosten met zich mee.
Plus dan heb je een rijbewijs, maar dan heb je nog geen auto.
Vandaar dus dat ik ook gewoon mijn bromfietscertificaat wil hebben... wie weet halen.
Heb de ombusman gesproken, ik moet eerst een klacht indienen bij het CBR, en mocht dat niet helpen dan toch contact opnemen met hun.
Nogmaals, ze ziet voor dr neus staan dat ik geslaagd ben voor mijn theorie, het staat dus in de computer.
En dan moet je het nog opnieuw doen, gaat echt nergens over.