Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mandymuller
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 18, 2011 om 00:08bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsJa ik vond dit ook heel bijzonder: http://blog.iconandcompany.com/post/11271737442/groupons-air-fast-ticket-deal-misleidend
Ik heb zelf nog geen tickets geboekt omdat ik het er niet mee eens ben dat je dus duurder uit bent met bon dan zonder bon. Alles op de site kost 0 euro dus zonder groupon bon ben je goedkoper uit!
Nu ik van jullie hoor dat je niet eens een ticket krijgt en je geld niet terug krijgt begin ik er al helemaal niet aan. Het ziet er naar uit dat deze site of van groupon is of gewoon nep is en via groupon snel geld binnen haalt en dan verdwijnt.
Als er meer mensen zijn met dit probleem kunnen we er samen zeker meer mee. Er zijn immers veel meer "tickets" verkocht. Welke datum was jullie actie? Kun je als het goed is vinden in je mail met de order bevestiging. -
Dec 17, 2011 om 23:25bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsHi Anna,
Heb je bij het insturen van de gegevens naar ING ook de voorwaarde meegestuurd dat je de reis kon annuleren? Staat er ook bij hoe je de reis moest annuleren? Ze zouden het eigenlijk zo terug moeten vorderen als jij dat wilt.
Ik ben bang dat dit bedrijf binnen nu en een korte tijd opeens verdwenen is omdat het een vaag bedrijf is die gewoon tickets aanbied maar niet levert. Ik heb overigens ook nog nooit eerder van dit bedrijf gehoord.
Verder liegt Groupon dus ook want zij vertelde dat ze dit probleem nog nooit eerder hadden gehoord en dat het gewoon moet werken. Overigens hebben ze de actie blijkbaar 2x gedaan want ik heb de tickets op 1 december gekocht. Als er meer mensen zijn met dit probleem kunnen we bij Groupon eisen dat we igg de bonnen terug krijgen. Zij willen geen slechte reputatie doordat zij met een foute site in zee zijn gegaan. Ik zal ook vooral vaak blijven bellen! -
Dec 17, 2011 om 02:14voorwaarden herroepingDit is inderdaad niet wettelijk toegestaan. Het herroepingsrecht gaat in vanaf het moment dat de consument het product ontvangen heeft en is 14 dagen in Nederland. Zij zijn op het moment van het sluiten van de overeenkomst de aanbieder van het product (zij innen immers ook de betaling) dus zij zijn ook verplicht om te leveren. Wanneer een deal niet tot stand komt zouden zij het bedrag terug moeten storten en zelf moeten verhalen op de "partner"
Als je een camera koopt bij BCC zeggen ze toch ook niet ja dan moet je maar bij Sony je geld terug halen.
Zij sluiten de koopovereenkomst dus zij moeten leveren of vergoeden ongeacht wat de leverancier doet.
Zie ook mijn klacht over groupon over vliegtickets bonnen die korting geven op niets: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/groupon-tickets-airfast/?vHash=c749c73j&cHash=9830850472055584fd3799d0c786c0fa -
Dec 17, 2011 om 02:12bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsIk vraag me af of jullie ook hebben gezien dat alle tickets op deze site 0 euro kosten en je dus ook zonder groupon bon alleen tax betaald en je dus met groupon bon €30 meer betaald. Dus er is helemaal geen korting!