Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: manon2410
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 23, 2014 om 13:38Huuropzeggen zonder nieuw contractLijkt mij een complexe situatie waar al veel geprobeerd en gedaan is. Het kan niemands belang zijn dat mevrouw in zorg voor haar 5 kk geen dak boven het hoofd kan borgen. Wat ben jij in verhouding tot deze vrouw? Wellicht kan je een overleg plannen met alle betrokkenen en daarin verduidelijking vragen uit naam van mevrouw. Daarin kan jij haar ondersteunen. Ik vermoed dat iedereen hierin zoekende is naar een passende oplossing. Maak hier gebruik van en zie alle betrokkenen niet als boosdoeners. Ik hoop dat het je lukt. Succes!
-
Mar 10, 2014 om 14:45klachten Post Nl
Ik zou zeggen: aansluiten in rijen van......KLIK. Hoewel ik ook daar een hard hoofd in heb. Beter iets dan niet (meer) doen.
Toch erg bedankt voor je tip!! Ik heb me ingeschreven en mijn klacht gedaan.. :D -
Mar 10, 2014 om 11:42klachten Post NlIk woon op een heel normaal adres, in een straat, mijn huis en huisnummer kan je niet missen en mijn brievenbus is volledig in mijn beheer. Het probleem bestaat al sinds eind 2011, dus ik kan zelf niet meer snappen wat er nu fout gaat waar ik zelf nog iets aan kan doen. maar ik vind het wel een heel goede om dat poste restante eens te proberen.
Dank voor de tip..
Nog anderen.. wellicht over de mogelijkheid om Post Nl eens aan te klagen?? Iemand ervaring?? -
Mar 10, 2014 om 10:30klachten Post NlOké, daar gaan we weer!!!
Ik heb weer een bekeuring van oktober 2013 waarvan ik beschikking en eerste aanmaning niet heb ontvangen. Ik mis stukken van de belastingdienst, de DUO, rekening van de ANWB, Bol.com... you name it... het is werkelijk 2 volle maanden goed gegaan (hoop ik dan maar), maar we beginnen weer van voor af aan. Ik heb inmiddels 45 klachten bij Post NL lopen. Er kan niets worden gedaan, ik kan niet in beroep (volgens mij rechtsbijstand), kan niet mijn schade verhalen, kan niet naar de geschillencommissie (want die is alleen voor de verzender). Kortom... wat moet ik nog??
Iemand tips??? -
Feb 9, 2014 om 14:47klachten Post NlDag asmodeus
Wat een drama! Ik heb een zaak aangespannen tegen het cjib en gewonnen afgelopen juli. Mijn boete is zonder mijn medeweten opgelopen tot juridische incasso en uiteindelijk een deurwaarder. Pas toen kwam er iemand aan de deur. ... alle poststukken daarvoor hebben wij nooit ontvangen. Maar dat gaat al inmiddels jaren zo. En post nl doet niets. .. Want ze kunnen niet achterhalen waar het fout gaat. Maar die zaak heb ik dus gewonnen. Mede dankzij alle klachten, inmiddels zo'n 40 die er lopen bij postnl. Ik houd Nog steeds alles goed in de gaten. Een maand of 3 is het goed gegaan, nu gaat het weer fout.
Asmodeus.. Als jij een plan hebt. .. laat je het me dan weten?
Groetjes
Manon -
Feb 5, 2013 om 17:43klachten Post Nl[quote=lonneke2 schreef op dinsdag 5 feb 2013, 14:47][quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:05]Inmiddels heb ik zo'n 8 klachten verzonden naar Post Nl. Al maanden wordt post onbehoorlijk bezorgd op mijn adres. Zo heb ik nu al tweemaal een eerste, tweede en zelf eenmaal een derde aanmaning gemist van rekeningen. Eenmaal betrof het mijn hypotheek, die mij zeker per post op de hoogte zou stellen. Van mijn Feenstra abonnement heb ik echter bewijzen, dat zij mij tot drie keer toe de kans hebben gegeven te betalen, maar het na die drie keer bij de deurwaarde hebben gelegd. Ik heb al de brieven NIET ontvangen.
Dit zijn de belangrijke stukken die ik mis, maar ik mis ook geboortekaartjes, verjaardagskaartjes, een huwelijkskaart, kerstkaarten.
Het enige wat Post Nl kan doen is excuses aanbieden, maar zij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan, dus houden het daarbij. De schade die het bij mij veroorzaakt loopt inmiddels flink op. Voor de deurwaarde mocht ik ineens 70 euro betalen. Ik heb inmiddels per PDF de verzonden brieven Feenstra ontvangen, dus zodoende weet ik zéker dat ik 3 poststukken volledig mis. Ik heb Feenstra verzocht om een klacht bij Post NL in te dienen, maar dit doen zij niet. Post NL geeft mij namelijk aan dat ik als ontvanger geen klacht kan indienen bij de geschillen commissie, dat kan alleen de verzender.
Ik heb contact gehad met het juridisch loket om mijn mogelijkheden hierin te bespreken. Er kan echter weinig, omdat PostNl zich verschuilt achter het beleid waarin zij stellen dat een bepaald percentage post inderdaad niet aankomt.
Een overkoepelende geschillencommissie zou ik kunnen inschakelen. Na heel veel getouwtrek met PostNl heb ik hier gegevens van gekregen. Het aangaan van een klacht bij de geschillencommissie gaat mij echter ruim 25 euro kosten!
Wat kan ik doen zodat Post NL mijn klachten serieus gaat nemen én zodat PostNL eens goed het traject van verzending tot aankomst langsgaat, om helder te krijgen welke postbode de post in de struiken gooit? (een andere verklaring kan ik écht niet meer verzinnen)
Wat vervelend manon2410! Ik herken je verhaal. Is er inmiddels wat opgelost met Postnl? En zo ja, hoe is dat gegaan? Ik heb geen idee wat ik nog moet. En ondanks dat ik voor alles een automatisch incasso heb (JA TIGER1) kost Postnl mij nu ook al 100euro…
Dag Lonneke,
Wat een drama he! Ik probeer het gewoon zo goed mogelijk in de gaten te houden en kijk iedere maand nu helemaal na of alles goed is afgeschreven. Het probleem is nog steeds niet helemaal voorbij want ik blijf stukken missen. Er is wel aandacht voor zegt PostNL, maar ja, wat dat inhoud is nog onduidelijk. Iemand op het hoofdkantoor houd de situatie in de gaten en belt mij na 3 maanden of er verbetering is. Het distributie centrum zou berispt zijn en er zou aandacht zijn voor de postbodes. Die snappen niet wat er fout gaat.... tja... dus.. het gaat wel fout? ...
Goed in de gaten houden dus.... -
Jan 16, 2013 om 12:12klachten Post Nl[quote=postnl webcare schreef op woensdag 16 jan 2013, 09:40]Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag hierover met u in contact komen. U kunt hiervoor het beste reageren via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Inmiddels heb ik zoveel klachten ingediend, dat het me niet passend lijkt om met u contact op te nemen, eerder andersom. De mailwisseling bij PostNl klachtenservice heeft de volgende code: RE: Vervolgvra?ag Call ID 931142. Mocht u echt een oplossing weten, dan kunt u contact met mij op nemen. -
Jan 15, 2013 om 19:53klachten Post Nl@zoekster: bedankt voor de reactie, ik ga eens kijken of ik buren kan mobiliseren. Helaas ondervind je pas last van 'niet-bezorgde-post' wanneer je het mist. En je mist het pas wanneer er consequenties aanhangen. Directe buren lijken er nog niet veel last van te hebben. Maar ik zal een flyeren, wie weet!
Bedankt! -
Jan 15, 2013 om 17:48klachten Post Nl[quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 17:38][quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:43][quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:42]Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.
Dank je voor je advies.
Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?
Als voorbeeld geeft U aan, dat u van Uw abonnement van Feenstra kunt bewijzen, dat zij u drie keer een kans hebben gegeven te betalen. Dus er is al een hele lange tijd over heen gegaan voordat het bij de deurwaarder is gelegd.
U weet toch dat u dat elke maand moet betalen, dus waarom daar steeds een factuur voor laten sturen. Uw hypotheek zal ook wel elke maand komen. Dus niet ontvangen? Trek even aan de bel. Vandaar mijn advies. En inderdaad de post is tegenwoordig een puinhoop, maar men kan wel voorzorgsmaatregelen nemen, zodat men niet op kosten gejaagd wordt.
Feenstra betaal ik per kwartaal. Ik woon inmiddels net samen en we zijn wat aan het jokeren met de rekeningen, waardoor er een en ander fout is gegaan. Nogmaals, ik ben niet op zoek naar budget advies. Het gaat mij om de post. Wat ik daarbij ook kan vermelden, ik heb mijzelf als test vanaf mijn werk een week lang post verzonden. Daar komen 7 van de 8 brieven gewoon helemaal niet aan.
Ik vind het wel heel bijzonder dat u als zg. directeur bij post Nl aangeeft dat het er een puinhoop is. Ik zou uw aandelen verkopen! -
Jan 15, 2013 om 15:43klachten Post Nl[quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:42]Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.
Dank je voor je advies.
Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?