Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marc1976
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 27, 2020 om 11:38Albert Heijn Bonus aanbieding niet gegeven / verrekend bij de kassaHeel herkenbaar! Toen ik in januari 2020 van Wijchen naar Nijmegen verhuisde werkte mijn bonuskaart ineens niet meer bij de AH Molenweg.
Wat ik ook probeerde (nieuwe bonuskaart, nieuw account/profiel) ik blijf problemen houden.
Ik heb ontzettend vaak met de klantenservice gebeld, screenshots gestuurd aangezien het probleem ook in de app te zien was (bij het toevoegen van een bonus - persoonlijk of algemene - of niet bonus product er werd geen één product herkent alsof de betreffende AH alleen maar lucht verkocht.
Eindelijk na 3 maanden bellen, mailen en in overleg gaan met de supermarkt manager is er een speciaal formulier aangemaakt om deze problemen te onderzoeken. Tot nu toe nog geen oplossing en moeten we steeds naar de balie voor een correctie op het totale bedrag.