Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marcel konings
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 25, 2013 om 12:19Klacht over slechte afhandeling van Wehkampprobleem opgelost.
Geachte heer Konings,
Ik vind het heel vervelend dat u een klacht heeft op wasmachine van Beko, bestelnummer 867.63.845 en factuurdatum 09-07-2012.
Graag los ik de klacht voor u op door het artikel van u terug te nemen voor € 259,00. Hierbij zijn de afschrijving-/gebruikskosten in mindering gebracht conform onze garantievoorwaarden.
Als u alvast een nieuwe keus maakt uit ons assortiment, kunt u mij bellen om een afspraak te maken voor het omruilen van dit artikel. Houdt u alstublieft het bestelnummer van het nieuwe artikel bij de hand.
U kunt mij, of één van mijn collega's, van maandag t/m vrijdag tussen 13.00 - 16.30 uur bereiken op 038 - 4264688.
Als ik binnen 14 dagen na verzending van dit bericht geen reactie heb ontvangen, dan neem ik aan dat u geen prijs stelt op mijn voorstel.
Om de retourzending zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vraag ik u deze e-mail te printen en bij het pakket te voegen.
vrijdag nieuwe geleverd. :)