Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marcelbergen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 5, 2012 om 09:25Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-Reisbundel[quote=rasta87 schreef op dinsdag 4 sep 2012, 20:18]Wel vraag ik me af wat er gebeurt met soortgelijke gevallen die zich niet gemeld hebben?
Dat is nu precies waar ik me druk over kan maken. Een goed bedrijf met een goede klantenservice erkent hun fouten en laat geen enkele klant de kosten betalen voor het overschrijden van hun bundel. Dat siert je bedrijf en geeft het een goede naam.
Maar Vodafone wacht tot de klanten zelf aan de bel trekken. Doen dan nog moeilijk moeilijk moeilijk... doen soms zelfs een discutabel voorstel... zeggen dan dat dit voorstel maar beperkte houdbaarheidsdatum heeft.... kortom, ze doen er alles aan om toch centen te vangen ondanks dat ze weten dat ze juridisch gezien geen poot hebben om op te staan. Hele slechte zaak!!
Vandaar ook mijn post hier op deze Kassa site, in de hoop dat andere gedupeerden hier terecht komen en ook zien wat hun rechten zijn. -
Sep 1, 2012 om 11:39Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelIk heb 1 tip voor je - als je die SMS-jes niet ontvangen hebt, dan ook niet betalen voor de hoge rekeningen. Ik heb het uiteindelijk gewonnen nadat de Legal afdeling van Vodafone het had bekeken. Ik heb een brief van hen gehad dat ik niet hoefde te betalen en de afrekening was ook conform de afspraken. Ook Vodafone is dus uiteindelijk van mening: geen SMS gehad, dan hoef je ook niet te betalen voor de MB's die over die 35MB per dag zijn gegaan! Succes!!
-
Aug 24, 2012 om 14:56Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-Reisbundel@Zoekster - als de incasso toch EUR 500 is, dan laat ik die direct storneren. Want ik ga echt niet achter mijn eigen geld aanlopen ;-). Wel balen dat Vodafone zo met hun klanten omspringt.
-
Aug 24, 2012 om 14:27Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelInmiddels heeft iemand van het Webcare team op Facebook weer contact met me opgenomen en eindelijk lijkt het erop dat Vodafone toegeeft dat ze zelf niet haar voorwaarden is nagekomen want alle kosten die ik in het buitenland heb gemaakt die buiten de bundel vielen (en die voorkomen hadden kunnen worden als ik op tijd de waarschuwings SMS-jes had gehad) worden kwijtgescholden!!
Ben blij met de uitkomst (alhoewel ik hem niet meer dan terecht vind), maar blijf het een slechte service van Vodafone vinden dat ze mensen eerst een soort "coulance" voorstel doen, terwijl de klant in zijn recht staat. Ook de communicatie daarna is verre van optimaal. Vodafone kan daar nog een flinke slag in maken.
Maar goed, het lijkt erop dat ze het toch conform mijn wens gaan oplossen. Maar ik juich pas als de incasso geweest is en er dus niet 500 euro wordt afgeschreven... -
Aug 23, 2012 om 18:08Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelBeste Eric (medewerker Vodafone Webcare),
Nadat je vorige keer zei dat jullie afdeling Legal Services contact heeft gehad met mijn rechtsbijstand had ik een beetje hoop dat jullie misschien toch klantvriendelijk zouden zijn....
Maar nu ik ruim een week later nog niets heb gehoord heb ik contact opgenomen met mijn rechtsbijstand. En jouw opmerking "de afdeling Legal van Vodafone heeft al contact gehad met jouw rechtsbijstand" blijkt niet waar. Sterker nog, de rechtsbijstand heeft helemaal geen contact gehad met Vodafone!! En uiteraard hebben ze ook nog geen reactie/oplossing ontvangen van Vodadone.
Echt goede reclame maken jullie op deze manier. En dus ook voor het Webcare team. Valt me echt enorm van jullie tegen. -
Aug 17, 2012 om 11:57KPN misleid klanten met Glasvezel[quote=ramonnetje schreef op vrijdag 17 aug 2012, 11:35]Het was netjes geweest als KPN iedere klant een brief met uitleg zou hebben gestuurd. Het lijkt er op dat KPN vindt dat 'als het op tv is geweest' iedereen het dan ook weet..
In zo'n geval is het eigenlijk gebruikelijk dat het bedrijf de mogelijkheid direct biedt om een contract te ontbinden of een vervangende service aan te bieden.
Helemaal mee eens!! -
Aug 17, 2012 om 11:31Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelReactie Vodafone Webcare:
"Hoi Marcel, via kassa.nl heb ik je al laten weten dat we met de betrokken afdelingen overleg hebben gehad over deze case. Nu blijkt dat de afdeling Legal van Vodafone al contact met jouw rechtsbijstand heeft gehad. Zij gaan de rechtsbijstand op korte termijn informeren over de oplossing."
We houden moed en hopen op een goede afloop met Vodafone........ -
Aug 17, 2012 om 10:39KPN misleid klanten met GlasvezelEindelijk een serieuze reactie van KPN gekregen met een aanbod al tegemoetkoming (wat mij betreft is het hiermee afgerond):
Het spijt mij dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van KPN. In aansluiting op uw klacht bericht ik u als volgt.
KPN heeft nimmer de intentie klanten te misleiden. Ik kan mij echter voorstellen dat u niet content bent met hetgeen KPN u kan bieden wat betreft een glasvezel aansluiting. Door omstandigheden is het op uw adres nog niet mogelijk om volledig Glasvezel tot in uw woning te leveren. Vanaf de kabelkast wordt er koper bij u binnengebracht. Uit de gegevens die mij ter beschikking zijn gesteld bent u hierover geïnformeerd.
Ten tijde van uw aanvraag is er administratief vermeld dat u een Glasvezelabonnement af zou nemen. De administratieve en technische systemen waarin de order en levering van VDSL werd geregistreerd had toentertijd geen andere mogelijkheden. Het is geenszins de bedoeling geweest om klanten hiermee te misleiden..
Indien u uw abonnement wilt wijzigen naar een abonnement met een hogere downloadsnelheid kan ik u namens KPN aanbieden de eventuele extra kosten en het prijsverschil tussen uw huidig abonnement en een nieuw abonnement voor de periode van 1 jaar op voorhand te vergoeden. -
Aug 17, 2012 om 10:23Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelBeste Eric,
Dankjewel voor je reactie. Ik ben erg benieuwd. Voor mij is er 1 oplossing: ik betaal gewoon wat ik betaald zou hebben als jullie SMS service wel gewerkt zou hebben. Dus mijn normale abonnementsgeld, de normale kosten buiten de bundel en voor iedere dag dat ik gebruik gemaakt heb van de Alles-in-1-Reisbundel betaal ik de 2 euro per dag. Kom dus aub niet weer met een aanbod van 300 euro "korting" met daarachter een vage berekening gebaseerd op oude tarieven alsof jullie mij tegemoet komen met een goede regeling.
Neem dit mee in je overleg met de andere afdelingen.
Groeten, Marcel. -
Aug 17, 2012 om 00:53Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelBeste Linda,
Van jullie "SmartPhone Crew" kreeg ik op Facebook het volgende antwoord:
"Hoi Marcel, Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat de klacht idd bij SSV is neergelegd. De desbetreffende afdeling zal dan ook contact met je opnemen om tot en goede oplossing te komen. Momenteel kan ik weinig voor je betekenen."
Dus ik heb weinig hoop dat de "Web Crew" meer voor me kan betekenen. Mocht dit toch het geval zijn, dan hoor ik het graag.