Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: margot_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 11:59UPCIk heb precies hetzelfde meegemaakt. Omdat ik op gewone brieven en emails geen antwoord kreeg ben ik kort na de eerste foute rekening aangetekende brieven gaan versturen naar UPC maar die leverden evenmin een reactie op. Pas toen ik de NMa erbij had ingeschakeld kreeg ik een serieus antwoord.UPC gaf daarin telefonisch toe dat zij fout waren en snel met een oplossing zouden komen. Maar in plaats daarvan kreeg ik na een wekenlange stilte een hoge vordering van een incassobureau binnen. Ik heb meteen laten weten dat ik niets betaal, tegelijk heb ik UPC een brief gestuurd en opnieuw ook een naar de NMa. Maar die laatste wil niets doen, omdat UPC kennelijk heeft aangetoond dat haar administratie nu op orde is, Mooi niet dus.
Ik wil graag een bundeling maken van soortgelijke zaken om zo een sterk front te kunnen vormen tegen UPC en eventueel samen naar de NMa te kunnen stappen. Doe je mee?