Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maria1962
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 26, 2012 om 22:21WAT TE DOEN@ diannn17
Mij hebben ze al een maand gezegd dat het binnen een paar werkdagen opgelost zou zijn.... niet dus. ondertussen ben ik nog op vakantie geweest en kon niet bellen of gebeld worden. Niet dat ik dat erg vind op vakantie , jaren geleden wisten we niet niet, maar het thuisfront zou me nodig kunnen hebben. Gelukkig werkt het abonnement van mijn man wel (heeft al jaren probleemloos simpel )
Ik heb nu een tweede bevestigingsmail ontvangen dat morgen afgesloten zal worden ( Ik was niet eens aangesloten ).
Tot morgen kan ik mijn simkaart nog gebruiken schrijven ze ook nog.
Dat kreng heeft het nooit gedaan.
Maar goed ik ben als het goed is morgen van alles af. -
Jul 26, 2012 om 14:51WAT TE DOEN@ Roosleander .
In mijn bevestigingsmailtje stond wel iets over het terugstorten. -
Jul 26, 2012 om 14:45WAT TE DOENOm op te zeggen kun je bij contact kijken en het op het contactformulier bij: "categorie"..... "opzegging" aanvinken. Maar ik hoorde niets en aangezien ik een maand geleden aangesloten zou worden en nog niets hoorde heb ik weer gebeld.
Deze keer kreeg werd mij verteld dat mijn abonnement op mijn verzoek geannuleerd zal worden en het geld teruggestort zal worden.
Zojuist heb ik daar de bevestiging van ontvangen.
Yes, ik ben er vanaf.
Succes allemaal en laat je niet aan het lijntje houden. -
Jul 23, 2012 om 11:39WAT TE DOENMijn nummer zou op 26 juni 2012 geactiveerd worden. Ik heb gekozen voor nummerbehoud. Dat is nog steeds niet gebeurd. Meerdere malen gebeld maar ik krijg steeds te horen dat er een storing is en dat het binnen een paar dagen opgelost kan worden. Ik moet mijn telefoon maar een paar keer af en aanzetten. Ondertussen zijn we op vakantie geweest maar ik heb mijn toestel niet kunnen gebruiken.
Weer gebeld en werd weer aan het lijntje gehouden met dezelfde onzin. Ik heb via het opzegformulier opgezegd.
Ik heb genoeg van Simpel.