Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marian110
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 4, 2011 om 09:38HI.NL slechte klachtenafhandeling!!Ook ik heb een telefoon besteld 01-03-11 op het moment dat ik de samsung galaxy ace bestelde was deze op voorraad, ik kreeg na mijn bestelling een email met de mededeling dat de telefoon niet voorradig was! wat al vreemd was in mijn ogen omdat op de website stond dat deze wel op voorraad was! Maar goed ik geef ze de voordeel van de twijvel..
De dag daarna stond er idd vermeld op de site dat ze op waren en dat de levertijd 2 tot 5 dagen zou zijn..
Gister weer contact met de klanten service gehad, deze vertelde mij dat het toestel niet op voorraad was en dat ik maar moest wachten tot maandag of dinsdag!
Tot mijn verbazing zag ik net dat de toestellen weer op voorraad waren en direct gebeld met de klanten servcie en wat schets mijn verbazing de dame die mij hielp zie dood leuk dat het nog wel 2 weken kon duren voordat mijn toestel in mijn bezit was, maar of het nu 2 weken zou zijn kon ze ook niet met duidelijkheid zeggen (dus met andere woorden het kan ook nog wel langer duren)
WAT IS HET DAN VOOR LOKKERTJE OM OP DE SITE TE ZETTEN DAT ZE VOORRADIG ZIJN!!!
ik weet ondertussen dat ik voor 8dagen mijn bestellig kan anuleren maar tsja daar zit ik niet op te wachten omdat ik graag in het bezit van dit toestel wil komen, maar NIET OP DEZE MANIER!!!!! -
Mar 4, 2011 om 09:36Onduidelijkheid Levertijden Hi.nlOok ik heb een telefoon besteld 01-03-11 op het moment dat ik de samsung galaxy ace bestelde was deze op voorraad, ik kreeg na mijn bestelling een email met de mededeling dat de telefoon niet voorradig was! wat al vreemd was in mijn ogen omdat op de website stond dat deze wel op voorraad was! Maar goed ik geef ze de voordeel van de twijvel..
De dag daarna stond er idd vermeld op de site dat ze op waren en dat de levertijd 2 tot 5 dagen zou zijn..
Gister weer contact met de klanten service gehad, deze vertelde mij dat het toestel niet op voorraad was en dat ik maar moest wachten tot maandag of dinsdag!
Tot mijn verbazing zag ik net dat de toestellen weer op voorraad waren en direct gebeld met de klanten servcie en wat schets mijn verbazing de dame die mij hielp zie dood leuk dat het nog wel 2 weken kon duren voordat mijn toestel in mijn bezit was, maar of het nu 2 weken zou zijn kon ze ook niet met duidelijkheid zeggen (dus met andere woorden het kan ook nog wel langer duren)
WAT IS HET DAN VOOR LOKKERTJE OM OP DE SITE TE ZETTEN DAT ZE VOORRADIG ZIJN!!!
ik weet ondertussen dat ik voor 8dagen mijn bestellig kan anuleren maar tsja daar zit ik niet op te wachten omdat ik graag in het bezit van dit toestel wil komen, maar NIET OP DEZE MANIER!!!!!