Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marianne1981
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 4, 2012 om 15:06t-mobile, waterschade, iphoneAls t-mobile klant kan apple niks doen, contractueel vastgelegd, volgens de medewerkers.
-
Jan 2, 2012 om 14:34t-mobile, waterschade, iphoneVrienden van mij hebben ook problemen gehad met Apple producten en goede service ontvangen bij de i-centre zowel in Nederland als in Londen.
Deze weg ga ik proberen.
Men wil natuurlijk dat je in het vervolg ook Apple producten blijft kopen. Juiste service en garantie helpen daar natuurlijk bij....
Inmiddels heb ik mijn verplichtingen bij T-mobile opgezegd. -
Dec 30, 2011 om 14:54t-mobile, waterschade, iphoneWaterschade of geen waterschade, ik heb er niet mee gedoucht en iedere idioot kan zien dat er juist is omgesprongen met het toestel. Letterlijk geen krasje te bekennen.
Ik ga naar de Apple Store en hoop dat men daar wel goed om gaat met de klachten van het defect. Het schijnt dat de service daar goed is. In Londen sowieso, hopelijk is dat doorgetrokken naar Nederland. Wordt vervolgt.
Verder zeg ik mijn verplichtingen bij T-mobile op!
Ik ben klaar met het kastje en muur verhaal van deze maatschappij in mijn verhaal.
Grappig detail. Ik heb in twee dagen zowel het bericht ontvangen dat mijn toestel zowel gerepareerd als ongerepareerd teruggestuurd is.
De foto van de zogenaamde vochtschade is ondanks belofte niet toegestuurd. Geen enkele mail is beantwoord maar men weet mij wel te stalken met mails en brieven om een keuze te maken. En als je al iemand aan de lijn krijgt kan men je niet verder helpen. (En ook niet iemand vinden welke dat wel kan) Prutswerk van het hoogste niveau.
Ik heb zelf service werk verricht en vroeg of ik de persoon kon terugbellen en liep soms het hele pand door om te vinden wat de persoon zocht. Men krijgt dat niet altijd een antwoord welke men wil, echter wel een reeel en serieus antwoord.
Ik vind het nog steeds vreemd dat t-mobile voor 240 euro een klant voor de aankomende jaren aan de kant zet. (En dit is alleen maar mijn verhaal!) -
Dec 23, 2011 om 21:26t-mobile, waterschade, iphoneMen heeft bij Radar de zogenaamde belbus ingeschakelt waarna t-mobile vergelijkbare zaken netjes zou oplossen.
Ik wacht na drie mails nog steeds op reactie van t-mobile. Echter heb wel brieven en mails ontvangen, natuurlijk "no reply" waarin de druk op mij wordt opgevoerd te reageren en een keuze te maken tussen twee voor mij onacceptabele opties.
Al zou er wel vochtschade zijn, dan nog is dit nog steeds niet mij aan te rekenen. Ik heb mijn toestel zorgvuldig behandeld. Waarschijnlijk bij jou hetzelfde. We houden elkaar op de hoogte echter tot nu toe lijkt het erop dat ik een stap verder moet gaan om gehoor te krijgen. -
Dec 21, 2011 om 14:09Iphone valt telkens uitBeste,
Toevallig heb ik exact hetzelfde probleem met mijn iphone. Hij valt te pas en te onpas uit tenzij ik hem in de lader heb. Ik heb hem naar t-mobile gestuurd.
Mijn opties welke ik middels een brief kreeg zijn;
a 240euro betalen voor gelijkwaardig toestel.
b ongerepareerd het toestel terug ontvangen.
Owh, in de brief stond niks vermeld alleen dat het toestel niet te repareren was. Bij telefonisch contact werd (niet verrassend) gezegt dat het om waterschade ging... -
Dec 21, 2011 om 13:39t-mobile, waterschade, iphoneMeenemen naar de badkamer doe ik sowieso niet. Dat hoor je vaak als reden... De enige vochtige plek welke ik kan bedenken is in de auto. (In de vroege ochtend)
Het kan toch niet zo zijn dat dit mij aan te rekenen is?! Het is een mobiele telefoon!