Antwoorden gegeven door: mariekevink
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 19, 2004 om 14:48Telfort maakt opzeggen onmogelijk
Tijd voor een update! ik kwam natuurlijk niet voorbij de helpdesk van die eikels van Telfort. Maar omdat ik zelf in de media werk(te) had ik het nummer van de persvoorlichter. Ik was zelf te boos om te bellen, ik had ze de huid volgescholden. Mijn vader heeft het uitgelegd aan de persvoorlichtster. Die vond het ook maar belachelijk eigenlijk. Ze zou kijken wat ze kon doen. 4 uurtjes later belde ze mijn vader terug met de mededeling dat mijn contract per 1 April zou worden beeindigd zonder kosten van mijn kant en ik hoefde ook de korting die ik had gekregen bij het verlengen van mijn abbonement NIET terug te betalen.
Sterker nog, Ik heb sinds die tijd niet 1 keer een rekening van Telfort gekregen. Zij hebben niks aan slechte publiciteit en die telefoon mutsen kunnen niets anders doen dan hetzelfde antwoord geven dat ze geleerd hebben. Tip: bel lekker met de persvoorlichting, niet met de helpdesk. Dank u wel vriendelijke mevrouw van Telfort. Rot op, nare helpdesk!!
-
Apr 16, 2004 om 11:58Telfort maakt opzeggen onmogelijkJa. Het is heel vreemd. Want het contract zou namelijk stilzwijgend verlengd worden elk jaar. Ineens kreeg ik een brief die met aanraadde het contract te verlengen en dat heb ik dus maar gedaan hoewel ik dat niet begreep. Achteraf had ik helemaal niet moeten reageren op die brief, dan was er niets aan de hand geweest!! Dan was het gwoon stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd. En contracten met een onbepaalde tijd hebben een pozeg termijn van 7 dagen. Maar zij vertelden dat ik het moest verlengen voor 1, 2 of 3 jaar. Dat is nog wel het ergste: ik ben gewoon misleid.