Antwoorden gegeven door: mariska_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2006 om 09:13Aan en uit gaan van pc
Hallo Henk,
Ik heb een paar weken geleden dezelfde vraag gesteld en daar heel veel goede antwoorden op gekregen. Zie hier voor mijn post:
http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=614&qid=134144
Succes!
-
Jan 15, 2006 om 10:31hypotheek en verzekeringen
hallo,
bij het kopen van een huis, en het afsluiten van de hypotheek, worden inderdaad vaak een grote hoeveelheid verzekeringen afgesloten. De verzekeringen die op zo'n moment genoemd worden, zijn echter allen direct gerelateerd aan de hypotheek, zoals bijvoorbeeld een levensverzekering en een arbeidongeschiktsheidsverzekering, die bedoeld zijn om de hypotheek te kunnen blijven betalen onder onvoorziene omstandigheden.
De schade die je beschrijft valt niet onder een dergelijke verzekering, en het is ook niet de verantwoordelijkheid van de hypotheekvestrekker om je hierop te wijzen. Je ben dus zelf verantwoordelijk.
Het geval wat je beschijft lijkt overigens te wijzen op een aansprakelijkheidsverzekering, en dan wel die van de ouders van degene die de schade veroorzaakt heeft. Als zij een dergelijke verzekering hebben lopen, kost het hen geen geld. Ik zou daar eens goed naar informeren. Daarnaast: heeft de politie die bewijzen dan nog niet gezien?
Succes
-
Jan 14, 2006 om 17:03Combimagnetron HEMAIk ken het probleem niet, maar ik zou snel terug gaan naar HEMA. Mijn ervaring is dat deze winkel niet moeilijk doet over garantie en dergelijke. Het is het beste zo snel mogelijk terug te gaan, aangezien de magnetron pas in december gekocht is.
-
Jan 14, 2006 om 16:55E-ticket
Hallo,
Ik heb zelf al vele malen met e-tickets gereisd, en moet zeggen dat het erg prettig is. Voordeel is ook dat het nooit mogelijk is om je ticket kwijt te raken (het ticketnummer noemen is voldoende), en zoals al aangegeven is in het andere antwoord: je kan vaak al thuis inchecken (scheelt tijd, wachtrijen, je kan je stoel alvast kiezen, etc.). Dit overigens wel afhankelijk van de maatschappij waar je mee vliegt.
E tickets komen meer en meer in de vliegwereld.
-
Jan 6, 2006 om 15:39mijn mobieltje stopt soms gewoon
Hoi Jvk,
Ik bedoel met accu de batterij van je telefoon, dus het ding wat je oplaadt en achterin je telefoon stopt (niet de oplader zelf).
Dat is - althans mijn ervaring - meestal het onderdeel van je telefoon wat het eerst kuren vertoont: de batterij loopt leeg bij het eerste telefoongesprek, de batterij indicatie (streepjes op je scherm) is niet meer betrouwbaar, telefoon gaat vanzelf uit, etc.
Dat gaat dus het minst lang mee over het algemeen. Daarnaast gaan veel telefoons na een paar jaar ook andere kuren vertonen. Mijn vriend had bv een siemens die geen netwerk meer kon vinden, en ik heb ook wel eens een telefoon gezien die foutmeldingen kreeg.
Hopelijk heb je wat aan deze info.
-
Jan 4, 2006 om 17:21mijn mobieltje stopt soms gewoon
Het klinkt inderdaad alsof je accu gewoon niet meer werkt (wat na 4 jaar opzich ook best begrijpelijk is). Telefoons gaan nu eenmaal helaas niet zo lang mee. Nu het eenmaal zover is, valt er niet veel meer aan te doen dan een nieuwe accu proberen. Kijk bijvoorbeeld eens op de markt oid, daar hebben ze beter betaalbare accu's. Het is normaal inderdaad wel beter je accu niet steeds bij te laden, maar eerst leeg te laten lopen.
Over je nummer zou ik me trouwens geen zorgen maken: tegenwoordig kan je overal nummerbehoud aanvragen, waarmee je je oude nummer mee kan nemen naar je nieuwe aansluiting.
-
Sep 12, 2004 om 21:03Hi / KPN prepay: geen wap?
Dank voor de tip! ik heb mijn nummer ingevoerd, maar krijg een compleet onbegrijpelijke sms toegestuurd...
ben inderdaad van plan naar een andere provider over te stappen. liefst gelijk al, probeer morgen het toestel terug te brengen. anders moet ik inderdaad maar een jaar wachten voor de simlock eraf kan.
-
Sep 12, 2004 om 12:47Hi / KPN prepay: geen wap?
het was ook al een idee van m'n vriend om iemand anders te zoeken met een hi abonnement om op die manier toch te kunnen downloaden. maar bedankt voor de tip!
maar ik ben ondertussen al zo flauw van KPN dat ik morgen terug ga naar de winkel en het toestel terug breng. ik hoop dat het kan, ze zeggen gewoon dingen op de doos die niet waar zijn (ook ontdekte ik nu dat er op stond "java-toepassingen", ook niet dus)
dezelfde mobiel kan ik vast ook (en misschien goedkoper) bij een andere prepay aanbieder krijgen. nummerbehoud aanvragen en hop, weg KPN. ik heb het gehad met ze. iemand een goede tip voor een opvolger?? Heb op zich wel goede ervaringen met orange, maar is dat ook voor prepay (had een abonnement)