Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: markat
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2005 om 20:03contract Versatel
Mathieu,
Bedankt voor je reactie. Helaas zit er bij Versatel een wereld van verschil tussen wat ze op de site zetten en doen wat ze beloven. Ze houden stug vol dat er niet is gezegd dat KPN voor telefonie opgezegd zou worden. En omdat dit deel van het gesprek niet is opgenomen, is het hun woord tegen de onze. Ook de rekening klopte niet. Er werd verteld dat het per 1 november verrekend zou worden, nou niet dus. Krijgen we doodleuk een mailtje dat het nog wat langer duurt en de volgende keer wordt verrekend (welke volgende keer?). Wanneer je het geld laat terugstorten wordt de telefoon afgesloten. Hoezo machtsmiddel?
-
Nov 13, 2005 om 19:55de klant is koning ????/ te veduidelijkenOns is hetzelfde overkomen bij Versatel. Daar heeft een medewerker dus ook gezegd dat het KPN abonnement voor de telefoon zou worden opgezegd. Ook laten bevestigen. Een deel van het gesprek werd uiteindelijk opgenomen, daarin was deze medewerker zo slim om het opzeggen van KPN voor de telefoon niet te noemen (aldus Versatel). Op al onze mailtjes is niet of onvolledig gereageerd. Je staat helemaal machteloos! Ook klopte de rekening niet. Ze zouden dit met het eerstvolgende abonnementsgeld verrekenen. Niet dus, moeten we maar weer een maand wachten. Het is toch te gek voor woorden. En wanneer je je eigen geld laat terugboeken, sluiten ze je telefoon af.