Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marlies
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 28, 2012 om 09:26Senseo quattroBedankt gerrit. Interessant!
-
Aug 27, 2012 om 09:02Senseo quattro@gerritaltena: Waarom, als de verkoper verantwoordelijk is, zit er bij zo'n nieuwe Senseo dan een garantiebewijs van PHILIPS? Als ik volgens de Wet toch niets te maken heb met Philips, zou er eigenlijk een garantiebwijs van de verkoper bij moeten zitten.
-
Aug 24, 2012 om 14:57Senseo quattro[quote=diversion schreef op vrijdag 24 aug 2012, 14:50]Op de site www.kieskeurig.nl zoeken op "Senseo Quadrante" en vervolgens kijken bij "Reviews" en "Vragen en antwoorden".
Bedankt. -
Aug 24, 2012 om 14:34Senseo quattro[quote=diversion schreef op vrijdag 24 aug 2012, 14:26]Ik heb dit probleem zelf gelukkig nog niet gehad met mijn toestel, maar op de site www.kieskeurig.nl is een levendige discussie aan de gang hierover en hierbij staan ook antwoorden van Philips zelf over wat te doen. Het lijkt erop dat de meeste klachten wel goed worden opgelost en dat je zelfs geen aankoopbon nodig hebt om je apparaat te kunnen laten maken. Hopelijk blijft die van mij het wel goed doen.
Ik kan die discussie op kieskeurig.nl niet vinden. Op welke wijze kwam u daar? -
Aug 24, 2012 om 14:06Senseo quattroZelfde probleem gehad met hetzelfde resultaat - dus 2 keer een "foutje". Daarna begon het apparaat te lekken. Wederom..terug. Toen het z.g. gerepareerd was, bleek het apparaat nog steeds te lekken. Einde oefening Senseo voor mij. Na het opmaken van de pads...weg met dat ding.
Moet er trouwens even off-topic bij vermelden, dat Philips bij mij althans nou niet bekend staat als klantvriendelijk. Dure stofzuiger gaf problemen binnen de garantietijd, maar de behandeling van de klacht duurde zo lang, dat de garantie was verstreken en dat werd mij op een bijzonder asociale wijze door een Philips medewerkster bekend gemaakt.
Ik heb wat koffie zetten betreft een méér dan uitstekende ervaring met Nespresso. De service is werkelijk fantastisch. Ik had nl. per ongeluk bij mijn dochter een opvangbakje voor de capsules weggegooid. Email gestuurd, direct antwoord waarin men mij de technische en andere gegevens van het apparaat vroeg (een "oud" model) en binnen 3 dagen een vervangend bakje ontvangen - gratis. Kijk...dàt is service. -
Aug 1, 2012 om 20:52Slechte service T-Mobile En TPG post 2@wizardofoss: Enorm bedankt!!! Mijn bloeddruk is in één klap terug naar normaal.
Kan je wel zoenen... -
Aug 1, 2012 om 15:39Slechte service T-Mobile En TPG post 2@bvandenb: Bedankt voor de link. Privacy? Wat is dat tegenwoordig.. Verbijsterend, als je dat leest.
-
Aug 1, 2012 om 15:26Slechte service T-Mobile En TPG post 2Ik wilde het nieuwe Outlook programma even bekijken en...kan meteen niet meer in het "oude" Hotmail programma. Aangezien "klantvriendelijkheid" bij Microsoft een non-existent gegeven is, mag ik nu uren lang fora afstruinen om te zien of er nog iets aan te doen is, zodat ik op een redelijk snelle manier alle emailcontacten naar een ander account - niet Microsoft - kan overhevelen. Ik hoop, dat Microsoft héél snel verdwenen is. Het is net zo'n mogul als Google: kopen, kopen, kopen en je mond houden. Bah!
-
Oct 22, 2011 om 13:51"Rood" beeld TVIedereen heel hartelijk dank voor uw reacties. We hebben weer genoeg "huiswerk" voor het weekend;) We gaan alles uitproberen. U allen een aangenaam weekend toegewenst.
-
Oct 17, 2011 om 08:10"Rood" beeld TV@GSM: Veel dank voor uw reactie. Er is géén bromtoon als we de TV aanzetten. (Is een Sony.) Het héle beeld is roze-rood. En een beetje naar links of rechts bewegen maakt geen verschil. Ik denk dat wij een nieuw onderdeel m.b.t. de demagnetisering moeten kopen, als het nog bestaat haha. In ieder geval enorm bedankt voor de uitgebreide reactie. Fijne week!