Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: martvt
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 30, 2012 om 13:11Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?Ben ook pas gerust als hij weer heelhuids binnen is ;)
-
Nov 30, 2012 om 12:35Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?En nu hebben ze hem plotseling gevonden. Kijken hoelang het gaat duren.
-
Nov 30, 2012 om 10:21Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?Geachte meneer ....,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik u deze e-mail.
U heeft aangegeven dat u uw Samsung Galaxy S Advance met IMEI-nummer 358810045****** naar postbus 22036 (6360AA te Nuth) heeft verstuurd. Aangezien dit toestel niet bekend is in ons systeem heb ik onze logistieke afdeling verzocht om een onderzoek te starten naar uw toestel. Zodra er iets bekend is, zal u zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht worden.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Dynafix Care B.V.
Naam Achternaam
Teamleider Customer Care Center Fix
Dit is mijn laatste hoop. Hoor ik hier vandaag niets meer van dan zit er niet veel anders op om en een vermissingsformulier in te vullen en aangifte te doen. Je kan met een IMEI-nummer een toestel traceren toch? Het zou ook eerst gerepareerd moeten worden want het ding is zo dood als een pier. -
Nov 29, 2012 om 21:04Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 29 nov 2012, 20:35]Die bedrijven nemen geen contact op met PostNL om te vragen waar het pakketje is?
Het pakketje is door PostNL bezorgd bij Dynafix. Ik heb het aangetekend verzonden en er is een handtekening voor gezet. Ik kan dat dat zien bij Track en Trace. Dynafix zegt dat ze niets ontvangen hebben. Maar het zou zomaar kunnen dat iemand bij PostNL de boel geflest heeft. Ik wacht nog 1 dag af waar Dynafix mee gaat komen, en dan maar aangifte van diefstal doen denk ik?