Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maszi
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 29, 2014 om 21:32onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderHeh heh, het heeft gewerkt! Ze hebben hun excuses aangeboden en het geld teruggestort.
Bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle steun en tips. -
Jun 23, 2014 om 20:12onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderHoe had ik het kunnen weigeren, het was al in mijn brievenbus gedeponeerd. Maar dan nog, dan was ik mijn bestelling ook kwijt. Bovendien had ik de afzender er zelf op moeten zetten en ze hadden het tegen mij kunnen gebruiken....Ik laat me niet meevoeren in hun lage energie! Want eerlijkheid duurt het langs.
Ze gingen er vanuit dat ik het niet terug zou sturen, aangezien ik het dringend nodig had. En al had ik het teruggestuurd was ik nog meer geld kwijt. Want als ik het niet gefrankeerd had, hadden ze het weggestreept met de portokosten van mij en of ik het geld voor de producten terug zou krijgen is daar ben ik ook niet zo zeker van.
Ik vertrouw ze voor geen meter en wil ook nooit meer iets met ze te maken hebben. -
Jun 23, 2014 om 17:02onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderMaar er stond ? bewust geen afzender op. Slim van ze niet waar?
Ik heb ze inmiddels bij klachtenkompas.nl ook aangemeld. -
Jun 22, 2014 om 21:54onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderBedankt voor jullie meedenken en goede tips.
Ik laat het echt niet hierbij zitten, al gaat het om een klein bedrag, het is meer een principekwestie. Ik ga ze zeker aanmelden bij klachtenkompas.nl en klachten.nl.
Diumenge, je zegt het goed, er was maar een postzegel geplakt en nee, niets is afgevallen! Ik denk dat het niet zozeer slordigheid was maar dat het met opzet gedaan is. Het kan ze toch niet schelen!
Carola.83 jij ook bedankt dat je vetshop.nl op dit topic hebt geattendeerd.
Ja gompy2, ze besteden heel veel woorden aan hun voorwaarden en weten heel goed hoe het moet, maar zelf houden ze zich er niet aan. Echt een lachertje.
Misschien moeten ze op die manier wat bijverdienen. Zielig hoor.
Ik heb er ook aan gedacht hen opnieuw een e-mail te sturen over de vermelding bij Kassa forum en andere klachtensites. Ik heb zo'n vermoeden dat ze mijn e-mails als spam hebben gemarkeerd. Zo krijgt de dierenarts het niet te zien
Ik ben echt benieuwd of ze nu gaan reageren. -
Jun 22, 2014 om 09:52onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderHoi, bedankt allemaal voor jullie antwoorden.
De webshop heet trouwens vetshop.nl en is onderdeel v/d dierenartspraktijk Dierenzorggroep.nl te Leerdam.
Ik heb de assistentes aan de lijn gehad maar ze doen het af met "het paste toch door de brievenbus".
Op de e-mails reageren ze niet, ik vind dit schandelijk en heel onprofessioneel. Ik wil ze op een klachtensite aanmelden om andere mensen hiervoor te waarschuwen.
Weet iemand zo'n klachtensite?
Hoe ik het bij de Post terug kan krijgen weet ik niet, maar ik weet nu wat ik als brave burger niet meer moet doen! -
Jun 21, 2014 om 18:07onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderHm, of het een verzoek is weet ik niet. Ik heb het betaald om hogere boete te voorkomen. Ik heb hier geen ervaring mee, daarvandaar.
-
Jun 21, 2014 om 18:04onvoldoende gefrankeerd post geen afzenderHoi gompy2,
Ik heb de webwinkel al hierover gebeld en twee e-mails gestuurd maar ze verontschuldigen zich niet eens, laat staan het bedrag terug te betalen.