Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mattii
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 25, 2011 om 14:14Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon@wimula bedankt voor het corrigeren van mijn spelfout, maar als je het verhaal goed had gelezen dan wist je dat de telefoon het niet meer doet.. Dat is er dus verkeerD aan
@pino123 idd niet erg zinning, maar dat soort mensen blijf je houden
@audb ik kan wel contact opnemen met de fabrikant (heb ik overigens al gedaan) maar als ik het goed begrijp lopen dit soort "verhalen" altijd via de winkel en niet de fabrikant? wat zou de fabrikant voor mij kunnen betekenen dan? -
May 24, 2011 om 21:21Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonoke bedankt, ik heb dus gewoon zeeeer veel ongeluk en zal het maar moeten doen met een gerepareerde telefoon..
-
May 24, 2011 om 18:02Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonoke maar uitgaande van het feit dat studentmobiel dus zelf aangeeft (in hun voorwaarden en aan de telefoon )als je een defect toestel heb binnen 14dagen het omgeruild moet worden, en dit vervolgens niet doet vanwege een beschadigde verpakking, terwijl die verpakking er niks mee te maken heb..
Kan ik evengoed niks beginnen ondanks dat het zwart op wit staat? -
May 24, 2011 om 17:36Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonVolgens hun medewerkers geldt dit voor alle toestellen die defect zijn binnen 14 dagen.. daarom zou mijn toestel in eerste instantie ook omgeruild worden.
Maar omdat de verpakking beschadigd is... -
May 24, 2011 om 17:27Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonDat klopt, maar hun bieden een zogenaamde "extra service" voor kapotte producten binnen 14 dagen. Dan zou ik hier toch ook aanspraak op moeten kunnen maken?
of mijn doosje nou beschadigd is of niet -
May 24, 2011 om 17:21Reparatie van een nieuwe mobiele telefoonOke, dus even voor de duidelijkheid ( mocht student mobiel toch niet willen omruilen):
Studentmobiel heeft gewoon het recht mijn net splinter nieuwe toestel te repareren i.p.v om te ruilen ook al is deze pas 2 dagen oud, en word ik dus opgezadeld met een maandagochtend product.
Nog even een stukje uit hun voorwaarden:
Extra service, ruilen defect toestel binnen 14 dagen (DOA procedure)
Indien je jouw bestelling ontvangen hebt en hierbij constateert dat het toestel defect is (Dead On Arival), kan dit als extra service direct omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Om aanspraak te kunnen maken op de zogenaamde DOA procedure moet wel aan de volgende voorwaarden voldaan zijn;
Om aanspraak te kunnen maken op de DOA procedure dient het toestel binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in bezit te zijn van Studentmobiel.nl.
Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert. Bij constatering van gebruikssporen en of schade kan geen gebruik worden gemaakt van de DOA procedure.
er staat dus wel in dat er geen gebruikssporen of schade te zien mag zijn, maar nergens dat dit voor de verpakking geldt? Tevens is de schade door hun zelf in eerste instantie toegebracht aan het doosje.. -
May 24, 2011 om 16:56Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon@gijsvogel Ik heb de telefoon bij studentmobiel.nl gekocht met een abonnement van Vodafone!
@kiran Dus als hun besluiten te repareren, dan koop ik eigenlijk gewoon een gerepareerde telefoon? Dat kan toch niet zo zijn?