Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mddubois
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 23, 2012 om 21:04WAT TE DOENik moet eerlijk zeggen was heel tevreden over simpel. was duidelijk. en simpel. goedkoop bellen/smsen en via internet je persoonljike pagina bijhouden. totdat er stront aan de knikker is , en ik ineens niet meer kan bellen, smsen en geen sms kan ontvangen. ik kan wel gebeld worden. ik heb nooit een bericht ontvangen over een belplafond, of nooit een bericht ontvangen over dat het eventueel niet gelukt zou zijn een rekening af te schijven. de service lijn is ook niet te bereiken en word met een standaard bandje beantwoord. (storing) al met al>> mijn klachten brief is onderweg. >>> tevens wil ik wel melden, dat er hier serieuze problemen moeten worden beschrven . wat ik zoal las over het niet weten dat je er 2 jaar aanvast zit...dan had u de kleine lettertjes moeten lezen....
Betreft: Klacht
Rotterdam, ma. 23 juli 2012
Geachte heer/mevrouw,
Sinds afgelopen vrijdagmiddag 20 juli heb ik plots geen bereik met mijn mobiele telefoon.
Ik heb hier een klacht over.
Ik merkte dat ik geen telefoonnummers meer kon bellen, tevens geen sms berichten meer kon versturen.
Waarna ik na het weekend merkte dat ik ook geen sms berichten meer kan ontvangen.
Afvragende wat hiervan de rede is ging ik nadenken.
Zoals Simpel in haar voorwaarden stelt: “ Mocht u op 90% zitten van uw belplafond,
krijgt u een sms waarin dit vermeld word”.
Deze sms heb ik nooit gehad, dus ik vinkte voor mezelf af dat dat het niet kon zijn.
Ten tweede vertelt Simpel in haar voorwaarden, “mocht het niet lukken een telefoon rekening af te schrijven,
zou er ook een sms gestuurd worden, met de uitleg dat de klant het zelf binnen 5 dagen mag overmaken”.
Ook dit bericht heb ik niet ontvangen, dus ik ga ervan uit dat ook dit niet aan de orde is.
Zo ben ik op de hoogte van de 'inbraak' bij Simpel,
en snap dat de persoonlijke pagina (internet) even voor alle klanten zijn geblokkeerd.
Welnu is er geen oplossing bedacht, dat mocht er een storing zijn, (voor mij door nog onbekende oorzaak) dat er ten alle tijden een mogelijkheid moet zijn contact te leggen met Simpel.
Het geeft mij een enorme frustratie en irritatie dat ik via internet mijn familie heb moeten vragen of zij naar uw 0900 service nummer wilden bellen voor uitleg en een directe oplossing.
Gebeurt het nu dat die nummers ook niet werken naar behoren.
Er is 'geen dookomen aan' en het blijkt niet te lukken iemand aan de telefoon te krijgen.
Tot op de dag van vandaag lijkt Simpel met de Noorderzon te zijn vertrokken.
Als laatste hierover wil ik melden dat het zeer klant-onvriendelijk is,
als u uw telefoon lijn (klachten, vragen e.d.) tot 17.00 hanteert,
terwijl de 'simpel bestel lijn “wel tot 20.00 open is.
Voor mij betekent dit, dat ik als meisje alleen,
sNachts (nachtdienst) en sAvonds 23.30(avonddienst) in mijn eentje alleen over straat moet,
in Rotterdam Zuid. Zonder ook maar enige manier te kunnen bellen/smsen als er iets gaande is.
U kan van mij aannemen dat ik mij enorm gestresst en onveilig heb gevoeld, en dit is nog steeds niet opgelost. Omdat ik geen contact met Simpel kan leggen, heb ik vrijdag een email gestuurd,
waarop ik binnen 5 tot 10 werkdagen antwoord zou krijgen. U begrijpt zelf ook dat dit geen optie is.
Mijn eigen optie zou zeer simpel zijn. Overstappen naar een andere aanbieder.
Omdat de zaken toch doorgaan heb ik zojuist (maandag 23 juli) mij prepaid bij een andere aanbieder aangemeld. Ik MOET bereikbaar kunnen zijn.
Mijn conclusie is dat u mij niet de dienst levert zoals overeengekomen in het contract.
Omdat u zich jegens mij niet aan de bovenstaande verplichting heeft gehouden,
verzoek ik u vriendelijk een uitleg te geven ,
en mijn gemaakte kosten te vergoeden (aanmelding andere Telecom aanbieder)
Mijn mobiele telefoonnummer vind u bovenaan deze klachtenbrief.
Ik verzoek u vriendelijk binnen 1 week op mijn klacht te reageren.
Indien mijn klacht binnen deze termijn niet naar tevredenheid is afgehandeld,
zie ik mij genoodzaakt nadere stappen te moeten ondernemen.
Met vriendelijke groet,
------