Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: meb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 7, 2014 om 12:42telfort en simkaartplaatsing
Iedereen vriendelijk bedankt voor reactie
Het beeld -- wil -- niet duidelijk worden
(( ik had dan ook gevraagd om reactie van deskundigen) -
Apr 7, 2014 om 12:00telfort en simkaartplaatsing... en niet IK maar de medewerker nam het toestel en vulde het met het verkeerde simkaartje, nadat ze aanvankelijk beide toestellen van simkaart had ontdaan.
-
Apr 7, 2014 om 11:58telfort en simkaartplaatsing
U heeft gelijk
Er is geen sprake van een dual simkaart , maar een copie van de simkaart ( ik was de origineel kwijt) -
Apr 6, 2014 om 22:08telfort en simkaartplaatsing
Ik heb langere tijd andere ervaringen en de telfort in Hengelo kan dit bevestigen.... -
Apr 6, 2014 om 21:06telfort en simkaartplaatsing
De volgende dag ben ik door een volgende telfort winkel verwezen naar kpn business centre waar ze het na 4x terugkomen ook niet wisten te herstellen
Vervolgens is smartcare ingeschakeld dat het toestel 5 weken onder haar beheer had maar het ook niet kon repareren
Ik zou het vervolgens nog 2 x aan moeten bieden maar ik ben van mening dat hier sprake is van een simpele aansprakelijkheid
Mee eens of ooneens? -
Apr 6, 2014 om 20:58telfort en simkaartplaatsing
De simkaart was voor toestel a bedoeld en werd in toestel b gestoken
De medewerker wees er op dat de fout problemen zou kunnen veroorzaken en controleerde de werking
Het toestel werkte maar zoals daarna bij voortduring slechts op de plek waar het netwerk gevonden werd -
Apr 6, 2014 om 17:39telfort en simkaartplaatsing
Deze zaak loopt al sinds mei 2013 en het is heel lastig om het verhaal compleet te doen zonder belangrijke details over het hoofd te zien.........
Een antwoord op de gestelde vragen:
Een dual simkaart is in feite een copie van de bestaande simkaart.
Omdat ik 2 toestellen had , kon het dual simkaartje in het verkeerde toestel gestopt worden.
Het gevolg was dat ik bij mijn eerste belpoging als reactie kreeg: kan geen netwerkverbinding maken , probeert u het later nog eens" ; dit bleef zo.
Telkens weer moest ik het netwerk opnieuw selecteren, wat vervolgens niet gevonden werd en pas nadat het toestel opnieuw opgestart was ( en dat iedere x) deed het toestel het even op exact dezelfe locatie ( als ik bijv 1 mtr verplaatste , was het weer weg)
Met foute pogingen van Telfort Amsterdam bedoel ik dat het simkaartje daar geactiveerd moest worden .
dit mislukte tot 3x ( Telkens werd een nieuw simkaartje toegestuurd)
Het toestel betrof een Samsung s7500 GLX Ace Plus
Het bereik in een ander toestel is prima en dit bevestigt dan ook dat het puur een toestelfout betrof veroorzaakt door de fout van de medewerker in de winkel. -
Apr 5, 2014 om 14:43Dierenarts consultVerrassingen worden voorkomen door de voorwaarden , die vooraf toegestuurd worden.
Waar een positieve wil is , is een positieve oplossing.
Onafhankelijk financieel adviseur -
Apr 5, 2014 om 14:34Voorwaarden Actua verzekeringop www.actua.nl >>> particuliere >>>> voorwaarden
Onafhankelijk financieel adviseur -
Apr 5, 2014 om 14:20Dierenarts consult
Een wolfkeeshond van 50 jr en 99 kg obv de meest uitgebreide dekking kost 5,40 per maand ( excl 21% AB en € 1,09 per maand adm kosten)
Onafhankelijk financieeel adviseur