Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: melliej
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 21, 2010 om 23:19Woonsquare Poppeliersdat was ik al van plan! ;-)
thanks voor de tip, ik houd je op de hoogte. -
Aug 21, 2010 om 17:37Woonsquare PoppeliersHey,
Het zijn bezorgers van de winkel zelf. Althans daar ga ik vanuit. Alle afspraken lopen via een planner op het hoofdkantoor, en op hun dienstkleding staat Poppeliers. Meubels zijn gelukkig in orde, geen beschadigingen of wat dan ook. Ergens ook wel jammer natuurlijk. Maar goed, als ik daar ook nog voor moest gaan lopen... Het is afwachten hoe ze het doen bij het leveren van de rest van de meubels. Ergens in september zou dat geloof ik zijn. En inderdaad, ik schreeuw het letterlijk van de daken dat niemand daar heen moet gaan. -
Aug 21, 2010 om 08:59Woonsquare leegverkoopWij hebben op 4 maart 2010 onze meubels daar gekocht. Een levertijd van 12 weken dus ze zouden week 24 geleverd worden. Echter wilde wij onze meubels pas op 9 augustus, week 32 ontvangen ivm verhuizing. Langzaam werd het 9-8 en eens gebeld. Onze meubels waren nog niet binnen. Door vakantie periode. 1 week later krijgen we dan eindelijk een deel van onze meubels geleverd. Nadat we ons eerst moesten laten afblaffen aan de telefoon door de transport-planner. We zouden in feite gewoon het beste kunnen wachten tot week 34, dan was alles daar, en zouden wij het in week 35/36 kunnen krijgen. Hier niet mee akkoord gegaan.
Bij levering door Woonsquare Poppeliers hebben ze de meubels via de schuifpui aan de achterkant van de woonkamer, over de parket-vloer getrokken naar de voorkant. Resultaat: Onze pas gerenoveerde vloer beschadigd. Krassen van meer dan een meter, zelfs een stukje hout uit de vloer. Hen via een aangetekende brief met foto's laten weten dat dit bij levering is gebeurd. Na 2 dagen bericht van Woonsquare... Zij hebben met de bezorgers gesproken en deze beweren alles getild te hebben en geen beschadigen te hebben waargenomen. Zij zijn dus niet aansprakelijk en gaan niks vergoeden.
Onze Interpolis rechtsbijstand wil ons voor één derde van de kosten tegemoet komen omdat zij geen zaak zien in ons probleem met Woonsquare. Wij zijn enorm boos en gefrustreerd dat dingen zo lopen. Dat we steeds zo achter onze meubels aanlopen en wij nu in een nieuw huis zitten, met een vloer die er nu nog erger aan toe is dan voor de renovatie. Woonsquare wast hun handen in onschuld, en wij moeten nu nog wachten op levering van 2 meubelstukken...
Enig idee wat ik nog voor een stappen kan ondernemen?