Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mesjeu
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 27, 2020 om 11:09Albert Heijn Bonus aanbieding niet gegeven / verrekend bij de kassaOverkomt mij soms. Altijd blijven opletten. Als ik naar de informatiebalie ga, krijg ik alsnog de bonus. Naar andere super gaan is geen oplossing; ook daar vind je wel eens wat je ergerlijk vindt. Bijvoorbeeld bij Hoogvliet of Lidl te weinig kassa's open. Bij Hoogvliet nooit een cadeautje gekregen, zoals ze beloven.
-
Jun 25, 2019 om 11:21Auto gekocht, maar waar is mijn trekhaak?Ik zou gauw een andere garage opzoeken, als de handelaar niet bakzeil haalt. Straks smeert hij je onderdelen aan bij een onderhoudsbeurt of apk, die nog niet nodig zijn. Is hij aangesloten bij de Bovag?
-
Jan 28, 2019 om 14:11Wie is aansprakelijk voor doodbijten hondWat denk je zelf?
-
Nov 5, 2018 om 15:17Voorkant lerenschoen kapot kan dat nog gemaakt worden door schoenmaker? zie fotoIk zou je adviseren: "Vraag het de schoenmaker".
-
May 15, 2018 om 08:09Wat kan ik doen als de bovenbuur vrouw de politie belt voor mijn hondje?Wat een goede adviezen zitten ertussen in de reacties.
Er is er maar één die moet stoppen en diegene is niet de buurvrouw. Blijft over dat irritante hondje. Doe hem/haar op een cursus of verhuis naar een plek zonder buren. Anders wordt het een typisch gevalletje Rijdende Rechter. Ik verheug me al op de uitzending. -
Apr 17, 2018 om 09:03TONERS - Wat klopt er?In 2014 ontving ik van 123inkt deze reactie; en de HP-printer werkte weer.
Melding: De volgende inktcartridges zijn niet aanwezig of beschadigd
Als na installatie van een nieuwe cartridge de melding "de volgende inktcartridges zijn niet aanwezig of beschadigd" op het display van de printer en/of op uw computer verschijnt, dan kan de chip op een van de inktcartridges niet worden gelezen. De inktcartridge waar de melding betrekking op heeft staat met een gekleurd symbool bij de melding weergegeven.
Volg deze stappen om het probleem op te lossen:
1. Haal de inktcartridge die niet herkend wordt uit de printer.
2. Veeg de chip op de inktcartridge schoon met een droge doek.
3. Haal de printer voor ruim een minuut van de stroom. Verwijder ook de usb-kabel.
4. Sluit de printer weer aan op de stroom en plaats de usb-kabel terug.
5. Installeer de inktcartridge(s) weer in de printer. Zorg dat deze goed vast klikt.
6. Herhaal deze stappen als de melding niet verdwenen is.
Of deze link, maar dan moet je wel inloggen bij 123.
http://www.123inkt.nl/customer/myfaq/melding-de-volgende-cartridges-zijn-niet-aanwezig-of-beschadigd-c16477-q309.html