Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mibo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 21, 2020 om 12:41Coolblue is mijn adapter kwijt.Inmiddels begrijp ik dat vele van jullie het accepteren dat er spullen kwijtraken, een webshop dan als oplossing zelf een link stuurt waar je een zelfde adapter kan kopen als die ze kwijt zijn geraakt en dat het normaal is dat je moet voorschieten.
Vele van jullie zijn wel erg onbeschoft.
Wat fijn ook dat jullie denken dat ik hier geld uit wil slaat? Hoe dan? Ze wijzen zelf aan welke ik moet aanschaffen. En ik wil ook graag de oplader terug die erbij zat.
Daarbij stelt nog iemand dat het waarschijnlijk maar gaat om een goedkoop laptopje. Nee, meneer....dat gaat het niet en wat zou het anders maken? Is het bij aanschaf van goedkoper materiaal zo dat je geen service mag verwachten? Serieus?
Vriendelijk bedankt aan diegene die mij geholpen hebben met vervolgstappen te ondernemen. Inmiddels is dit opgepakt.