Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: micha0000
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 26, 2012 om 18:19Ziggo onbereikbaar en slechte serviceWat een ELLENDE, wat een ELLENDE, bij ZIGGO doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende,
nooit meer ZIGGO,
Wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. Brief correspondentie is al HEEL ongebruikelijk. En maar graaien in de consumenten vijver.
Nou zijn ze toevallig bij Online ook hetzelfde en Greenchoice ook en NEM ook en ING nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsof