Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: michelfaas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 16, 2013 om 19:53RedCoon's wanprestatieIk zou u allemaal hartelijk willen danken voor uw reacties. Ik zal op basis van je advies inderdaad zo'n brief opstellen zoekster. Nu ik ook zie dat Redcoon zelf heeft gereageerd op deze post zal ik dan ook inderdaad mijn artikel nogmaals opsturen. Ik zal uiteindelijk bij deze vraag laten weten hoe dit is afgelopen.
-
Oct 16, 2013 om 12:39RedCoon's wanprestatieIk had waarschijnlijk moeten vermelden dat ik dat na de eerste reparatie al vermeld had. Ik had in die mail vermeld, dat indien er nogmaals niets zou worden gedaan om het probleem te verholpen ik contact met Kassa op zou nemen en indien nodig juridische stappen zou ondernemen. Bent u toch van mening dat ik nogmaals het aanbod van reparatie zou moeten aannemen?