Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: micky12
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 27, 2017 om 14:21Seniorenpas is dat betrouwbaarEen site die niet eerlijk is en doet waar ze zin in hebben, Was tot mijn spijt lid geworden en kregen mijn autonatische incasso..totdat ik een mailtje kreeg dat ze niet konden incasseren..?? Nog niet eens de reden waarom niet( heb voldoende saldo, dus vreemd!) Dreigde men met (na aanmaningen,,) met een deurwaarder. Heb ze van harte uitgenodigd dit te doen! Heb hun gemailt met de mededeling, als jullie niet incasseren kunnen is het uw probleem en val mij daar mee niet lastig..tevens vroeg ik dereden waarom ze niet konden incasseren..?? Geen duidelijk antwoord!! Bijna kreeg ik een smeekbede om het over te maken. Niet gedaan dus! Dit duurde even totdat ik duidelijk aan gaf dat ik antwoord wilde op mijn vraag: waarom kunnen jullie niet automatisch incasseren?? Kreeg vage antwoorden. Hun duidelijk gemaakt mijn lidmaatschap onmoddelijk te ontbinden en gedreigt met een evt rechtzaak! En Ja hoor men werd wakker!! Mensen laat u niet gek maken,wat ze ook beweren!! Ook u als consument heeft rechten!! Ik weet dat er velen zijn die maar braaf betalen?! En ook weten hun dat ook en weten ook dat mensen het snel opgeven,dus mensen kom op voor uw rechten! Ja je moet er maar zin in hebben..?!!Doe het en het loont uiteindelijk!! Sterkte allemaal!!
-
Mar 8, 2015 om 19:20rabobank cq interpolis, melkkoe[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.
U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank
U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen
Whahaha die laatste zin: "u kunt op ons rekenen" niet dus,of ja eigenlijk wel,zolang het maar in uw voordeel is!! Wellicht uw slogan "glashelder" om zetten in "troebel en on door zichtelijk?"
Mensen denk goed na..verzekeren bij dit bedrijf?? Mooie woorden,en als het puntje bij paaltje komt (ook al staat het zart op wit..) men blijft ontkennen!! Glashelder zijn ze zeker in hun belang!! Ik zou zeker overstappen en weg bij dit hele(ow nee glashelder) bedrijf! -
Mar 8, 2015 om 19:09rabobank cq interpolis, melkkoeAch ja.. "GLASHELDER"!! (niet dus!!)