Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: miggel_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 18, 2011 om 09:20Post.nl: Pakket weg, niemand wil helpen, Wat nuHet zwarte GAT dat POST.nL heet.
Is het pakket niet verzekerd maar wel met track en trace ...en het raakt zoek dan kun je geen enkele aanspraak maken op vergoeding. Het eerste antwoord wat u krijgt van de POSTNL is jammer dan, dan had u het maar moeten verzekeren, en als het wel verzekerd is moet u eerst een elfstedentocht schaatsen om een vergoeding te verkrijgen dit mag gewoon volgens de voorwaarden van Postnl 3 maanden duren ...belachelijk, kortom de PostNL bedrijfscultuur is stug en niet klant vriendelijk
Het is heel simpel ...u vraagt aan Postnl om een pakket van A naar B te brengen en zij zijn daar verantwoordelijk voor ...als het misgaat wat natuurlijk kan moet gewoon zonder allerlei vertragingen worden opgelost.
Als ik een pakketje bestel uit China dan kan ik deze gewoon tot aan de deur in Nederland via internet traceren .... track en trace van Postnl houdt gewoon op als het pakket europa verlaten heeft.
POSTNL als u dit leest ik heb nog meer tips voor u!