Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mijvaha
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 29, 2010 om 14:33Geen of zéér slecht bereik T-MobilenetwerkHeb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.
Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over !
Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
mvg,
Miles van Hattem -
Nov 29, 2010 om 14:09afronden belminuten en slecht bereikJe kunt de provider niet over aanspreken, want over de dekking voelen ze zich niet aansprakelijk. Ik had dit probleem namelijk ook en dat was hun antwoord. Ik had ook geen geduld meer om de hele proceduren te volgen (abbonoment opzeggen, nieuw abbo zoeken) en ben naar een alternatief gaan zoeken.
Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt. Het werkt echt perfect ! geen problemen meer. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over en heb weer goed bereik.
Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
mvg,
Miles van Hattem