Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: milo_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 8, 2009 om 15:49Problemen met Speedtouch-modem Online/KPN?>Lanzame verbinding:
>Controleer in de eerste plaats de ADS kabel van ISRA punt naar de >modem. Deze verbinding moet zo kort mogelijk zijn.
De aansluiting zelf is in orde. De afstand van ADS kabel naar ISRA punt is hooguit 30 cm.
De internetprovider kan op afstand de modem upgraden (software). Wanneer dat gebeurt, bijvoorbeeld als je opnieuw opstart, dan valt de verbinding weg of halveert
deze. Dat is het issue.
Ik vraag me af of meer mensen dit problemen hebben. Dat wil zeggen: heb je problemen met de verbinding van een Speedouch-modem? Het kan zijn dat je niet weet dat je dit probleem hebt. Maar wel steeds last hebt van een slechte verbinding, terwijl dit voorheen wellicht in orde was. In dat geval even de provider bellen en informeren naar het Speedtouch-modemprobleem met de auto-upgrade en wegvallen verbinding. Medewerkers van de Online helpdesk weten precies wat je bedoelt.
-
Apr 8, 2009 om 14:50Problemen met Speedtouch-modem Online/KPN?Herstel, ik bedoel de Speedtouch 706.