Antwoorden gegeven door: miniad7
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 30, 2005 om 19:46KPN Internetplusbellen
Nog even een voorbeeld van een kleine dag internetten met InternetPlusBellen. Waar uit gemeldt wordt hangt het systeem en heeft de computer hardwarematig uitgeschakeld te worden. Ik heb ooit eens begrepen dat dit slecht is voor de computer.
Zondag 30 oktober 2005
7.20 uur AAN
12.00 uur UIT
12.06 uur AAN
13.45 uur UIT
13.50 uur AAN
13.55 uur UIT
14.00 uur AAN
15.00 uur UIT (maar hangt deze keer niet)
15.05 uur AAN
15.10 uur UIT
15.12 uur AAN
15.40 uur UIT
15.45 uur AAN
15.53 uur UIT
15.59 uur AAN
18.18 uur UIT
18.24 uur AAN
19.00 uur UIT
19.25 uur AANik weet niet of dit vergelijkbaar is met het resetten en hangen van jouw computer. Het gaat schijnbaar willekeurig maar misschien komt dit omdat de KPN bezig is maar dat wordt niet gemeldt dus ga ik vooralsnog er vanuit dat er iets met het systeem is.
De Computer ZONDER InternetPlusBellen werkt fijlloos !
Graag verneem ik een eventuele oplossing en als ik hem tegenkom, zal ik het hier delen. Voorlopig een triest gebeuren.
-
Oct 30, 2005 om 14:04KPN Internetplusbellen
Ik heb hetzelfde soort probleem..
In mijn Computer zit een AMDprocessor en de siemensUSB heeft daar moeite mee. De KPNmonteur heeft hem vervangen voor een Speedtouch 120g (Alcatel) en de verbetering was direct waarneembaar maar nog wel met regelmaat (hoewel véél minder)het hangen van mijn computer.Ik heb voor de Alcatel de nieuwste drivers gehaald en nu is het nog beter geworden. Echter blijft dat hangen een paar keer op een dag terugkomen. Soms lijkt het dat het alleen gaat hangen als ik de computer aanlaat staan maar er niet achter zit oftewel aankom.
Met de Ethernetaansluiting werkte het goed en snel maar dan heb ik de Box naast de computer te zetten.. ook geen probleem maar dan heb ik weer extra kosten te maken voor een draadloos(Wifi)telefoon en dan zou ik dus in extra kosten komen vanwege beperkingen van de KPN. Tenslotte hadden ze van te voren hebben te vertellen dat het systeem nog niet goed werkt. We zijn dus in dienst van de KPN als testers ! Ik hoop dat ze mijn gironr. hebben voor het afdragen van mijn salaris.. ;)
Heb je het systeem al eens via Ethernet verbonden??
AD
Ohja.. een vriend heeft ook zo een pakket maar nog niet geinstalleerd.. ik kan hem niet bellen en krijg een gesprekstoon terwijl hij niet belt.
Maar even nagevraagd bij KPN want ik dacht een storing.. Neehoor.. dit is normaal. Over 8 dagen kan ik hem pas bellen.
Ik vraag me af wat KPN nog meer verzwegen heeft.Instellingen via MIJNKPN werken niet.. dus geen Emails aanmaken of andere instelling. Ze zijn nog software aan het schrijven.. volgens een medewerker Helpdesk.
Ik vraag me af wat KPN nog meer verzwegen heeft.Ik heb een geheim telefoonnummer maar ik strooide mijn nummer overal waar ze maar nummerherkenning hebben..
Even Helpdesk gebeld en kreeg de melding dat dit klopt en over 8 dagen is het weer een geheimnummer.
Ik vraag me af wat KPN nog meer verzwegen heeft.Wist u dat de Helpdesk in deze expirimentele status niet gratis en je zo een half uur aan de lijn hangt? 10 eurocent per minuut. Toch wel mooi van KPN want ik mag (als het werkt) door heel Nederland bellen zonder extra tikken.. behalve dus bij....!@!
P.s Dit verhaaltje had veel langer gekund maar helaas.. weet u het nog? Dus had ik na de reset weer opnieuw te beginnen..
7.20 AAN
12.00 UIT
12.06 AAN
13.45 UIT
13.50 AAN
13.55 UIT
14.00 AANDit is nu ik dit aan het schrijven ben... dus niet goed te werken.. triest!
Als KPN mat het systeem bezig is weet je dat niet als klant want dat communiceren ze niet. Dus gaan klanten aan hun systeem rommelen omdat zij denken dat het aan hun ligt..
Bedankt KPN en succes aan de vrijwilligers..