Antwoorden gegeven door: misscleo55
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2010 om 01:55Onterecht: gasverbruik 6x zo hoog als de jaren ervoor?!Hoi,
Op werkspot kun je dit probleem voorleggen. Specialisten reageren dan op je advertentie en die kunnen altijd komen kijken. Kijken kost geen geld. Zij kunnen je wellicht beter helpen en wellicht het probleem oplossen voor je. Dat zal je geen 800 euro kosten. Ik heb ook voor defecten in mijn huis werkspot gebruikt. Is echt heel handig.
Succes
Gr Sam -
Apr 10, 2010 om 01:38Ervaring met United ConsmersHoi,
Ik gebruik de tankpas van United Consumer. Werkt goed. Heb heel even voor stroom daar gezeten overstappen ging heel snel en het weggaan was ook zonder probleem zonder contract destijds.
Gr Sam -
Apr 10, 2010 om 01:19uitbetaling afrekeningHoi,
Ja een maand later zou best kunnen. Als het goed is staat het in je voorwaarden wanneer zij iets terugbetalen. Voor de maand dat ze het achterhouden kunnen ze nog rente van trekken. Maar een maand is niet raar.
Gr Sam -
Apr 10, 2010 om 01:12Eon wil mij een boete opleggen voor eigen gemakate fouten...Hallo,
Ik moet je eerlijk zeggen dat het me niets verbaasd. Ook EON heeft bij mij veel fouten gemaakt. Ik zou een officiele klacht indienen via de site van EON. Daarnaast heb je een klachtencommisie waar je je klacht in kunt dienen. Dat kost iets van 5 euro en zij nemen je klacht gelijk in behandeling. Ik weet hun naam niet zo goed. Blijf erbij dat zij hebben aangegeven dat zij het zouden regelen en dat zij nu in gebreke blijven. Jij hoeft niet op te draaien voor hun fouten en gewoon de boete niet betalen.
Succes ermee -
Oct 19, 2009 om 20:23Foute beginstand op de eindafrekening
Bedankt voor uw reactie. Waar de fout of bij wie de fout heeft gelegen is niet te achterhalen. De netwerkbeheerder heeft de standen al in april dit jaar doorgegeven maar EON heeft het niet verwerkt in de eindafrekening. Pas na zoveel maanden ben ik er zelf achter gekomen dat de eindstanden niet klopten.
Ik heb al een reactie teruggestuurd dat ik dit bedrag niet ga betalen en dat ik de laatste rekenig met de juiste standen al veel eerder heb willen zien. De 2de afrekening van 856 euro is geheel fout en nu moet ik ervoor opdraaien. Ik wacht even de reactie af van Eon maar ben wel ondertussen bezig om me bij de klachtenbond in te schrijven.
OOk deze energiemaatschappij heeft zijn zaken niet goed op orde en de klant is er de dupe van.
-
Oct 10, 2009 om 20:38Foute beginstanden op de eindafrekening.
Hallo,
Het blokkeren bij de bank is een goed advies. Ik had daar nog niet aan gedacht. Ik hoop inderdaad dat ze dan een acceptgiro sturen want deurwaarders op mijn nek wil ik ook niet ondanks dat het geheel onterecht zou zijn.
Bedankt voor de reactie.
Gr Samah
-
Oct 10, 2009 om 20:38Foute beginstanden op de eindafrekening.
Hallo,
Het blokkeren bij de bank is een goed advies. Ik had daar nog niet aan gedacht. Ik hoop inderdaad dat ze dan een acceptgiro sturen want deurwaarders op mijn nek wil ik ook niet ondanks dat het geheel onterecht zou zijn.
Bedankt voor de reactie.
Gr Samah