Antwoorden gegeven door: moederkloek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2009 om 09:11rekening achteraf niet vlg afspraak
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de adviezen.
Ik heb er enorm veel aan gehad
-
May 11, 2009 om 10:31rekening achteraf niet vlg afspraak
Dank u wel "Meesterbever"Ik deel deze mening ook,Het gesprek heb ik gevoerd met de eigenaar van deze Toyotagarage en botste op een muur, jammer genoeg.Niets mee te maken wat een monteur had gezegd, deze auto is niet in onderhoud dus dokken was de strekking, losstaand van het feit dat ik geen afspraak had gemaakt hiervoor.Ook niet de intentie had om meer dan de prijs van de bout die ik besteld had te betalen, dat is mij letterlijk nu in mijn maag gesplitst.
Tot nu toe blijft de Toyota garagehouder onwrikbaar bij zijn standpunt, dus dokken.
-
May 11, 2009 om 10:25rekening achteraf niet vlg afspraak
dit antwoord was voor "Gerland"De monteur bood aan om de bout er onder te zetten.Dit was voor de veiligheid, koste niets, was service.
-
May 11, 2009 om 10:23rekening achteraf niet vlg afspraak
Ik vind dit zo'n krom antwoord.
Stel je koopt een cadeau, geeft aan dat je dit zelf inpakt maar de verkoopster biedt aan uit service om dit voor u in te pakken, dit is niet alleen mooier maar kost u niets.
Zegt u dan ook nee dank u wel, laat maar. dacht het niet.
U bent blij met die service en neemt het aan.
-
May 9, 2009 om 14:50rekening achteraf niet vlg afspraak
dat is wel heel kort door de bocht.1) ik heb alleen om een nieuwe bout gevraagd kosten € 1,74.
2) de monteur zette hem uit eigen beweging eronder, service en dat was veiliger, zelfs toen ik mijn portemonnaie trok wuifde hij dat weg met service
3) ik heb niet gevraagd om een afspraak , kwam zuiver voor het afhalen van de bout .
4) Daarom blijf ik nog steeds met een naar mijn gevoel onterechte rekening van € 40,- zitten voor huur van de garage van 10 minuten, wat nogmaals volgens de monteur service was.
Na nogmaals gebeld te hebben kwam nu het verhaal dat ze bij checken van de gegevens erachter kwamen dat mijn Toyota niet bij hun in onderhoud stond, vandaar de kosten voor de werkvloer, waar ik niet om gevraagd had, De monteur had - eer dat hij aanbood om kostenloos de bout eronder te zetten dit ook kunnen nagaan. Blijft het feit dat ik dit heel duidelijk kenbaar heb gemaakt ik wilde de bout van € 1,74 er zelf onder zetten.
Graag een weder antwoord
-
Aug 10, 2006 om 19:06aantwoord voor Scroogy:re
excuus als ik niet duidelijk ben geweest
De huurtoeslag wordt eerst naar de verhuurder door de belastingen gestuurd, deze trekt het van de maandelijkse huur af.
Omdat de huur stopt krijgt de verhuurder wel de toeslag binnen van de belastingen. in plaats van deze vast te houden of terug te storten naar de belastingen, storten ze het door naar de rekening waarvan de huur werd betaald. in mijn geval dus van mijn ex.
Omdat mijn naam als hoofdaanvrager en mijn ex als toeslagpartner op de aanvraagformulieren voor toeslag staan vermeld, komt de terugvordering van de huurtoeslag op mijn naam te staan. ik moet het dan zien terug te krijgen van mijn ex of haar zover krijgen dat ze het terug stort naar de belastingdienst, en dat doet ze nou net niet.